رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارنامه اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز 28 فروردین اعلام می شود/ 30 فروردین، زمان انتشار دفترچه راهنما

14:44 - 20 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۰۷۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارنامه اولیه شرکت کنندگان در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 طی روز 28 فروردین ماه خبر داد.

کنکور حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: نتیجه اولیه آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 به صورت کارنامه تنظیم و این کارنامه روز دوشنبه 28 فروردین ماه به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می گیرد.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی نیز پس از انتشار کارنامه اولیه در روز چهارشنبه 30 فروردین به روی سایت سنجش قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش کشور با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام افراد پذیرفته شده در آزمون اظهارکرد: افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می توانند برای پذیرش در کد رشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد از روز 9 ادیبهشت ماه اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: زمان در نظر گرفته شده تا روز 13 اردیبهشت ماه خواهد بود و داوطلبان می توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته با رعایت مفاد اطلاعیه نسبت به انتخاب کد رشته محل های مجاز اقدام کنند.

وی در خصوص نحوه پذیرش داوطلبان در کد رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در کد رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی باید پس از مشاهده کارنامه خود در سایت سازمان سنجش کشور در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته محل مورد نظر خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش از فراهم شدن شرایط برای انتخاب رشته همزمان متقاضیان خبرداد و اذعان کرد: در حال حاضر شرایط برای انتخاب رشته و پذیرش در هر دو سایت سازمان سنجش و همچنین سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد به صورت مجزا فراهم شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *