همکاری سعید آقا خانی و امیر غفارمنش در سریال ویژه ماه رمضان/ فیلمنامه ای برای جشنواره فیلم فجر سال آینده دارم

7:10 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۸۶۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
غفارمنش با اشاره به همکاری خود با سعید آقاخانی در سریال احتمالی ویژه ماه مبارک رمضان از فیلمنامه ای که برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده کرده است ،‌سخن گفت.
امیر غفارمنشامیر غفارمنش بازیگر سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به تازگی کارهایی به من پیشنهاد شد که برای حضور در آنها میل و رغبتی نداشتم.

وی ادامه داد: در بین کارهای پیشنهادی ، آثاری که در خور شان مخاطب باشد و برای بیننده جذابیت داشته باشد ، وجود نداشت وبه دلیل اینکه مشغول کارگردانی و ضبط یک کار تبلیغاتی بودم و یک آب باریکه ای از لحاظ درآمدی داشتم، تصمیم گرفتم کار بی کیفیت انجام ندهم هر چند به لحاظ مالی کمی به سختی می افتم اما ایستادم که کار خوب انجام بدهم.

غفار منش تصریح کرد: امیدوارم در سال 1396 اتفاق های خوبی رخ بدهد و پیشنهادهای خوبی برای بازی دریافت کنم.

وی در ادامه صحبت های خوداظهار کرد: در زمینه یک سریال با سعید آخانی مشغول رایزنی و مشاوره هستیم و گویا این سریال را برای ماه مبارک رمضان می خواهند البته نمی دانم که این اثر ساخته شودیا خیر چون سعید آقاخانی هم اکنون سرکار کامبوزیا پرتوی حضور دارد.

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما افزود: در این سریال بنده علاوه بر اینکه به عنوان بازیگر حضور دارم، در زمینه فیلمنامه نیز به سعید آقاخانی کمک می کنم.

وی همچنین یادآور شد: بنده وسعید آقا خانی یک فیلمنامه به صورت مشترک نوشته ایم که قرار است آن را برای سال آینده و اواخر تابستان کلید بزنیم.

غفارمنش گفت: اگر لطف خدا شامل حالمان شود، این فیلم سینمایی را برای جشنواره فیلم فجر سال آینده آماده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با سعید آقاخانی یک سری طرح دیگر را هم داریم که آن ها را می نویسیم و کنار می گذاریم تا در یک زمان مناسب این آثار تولید شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *