رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارتباط "پاکستان" با آمریکا کمرنگ نمی‌شود

18:39 - 18 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۷۹۹
سفیر پاکستان در آمریکا با بیان اینکه ارتباط خوب پاکستان با چین سبب کمرنگ شدن رابطه این کشور با امریکا نمی‌شود، گفت: دوستانه برای تامین امنیت افغانستان تلاش می‌کنیم
ارتباط به گزارش سرویس بین الملل اعزاز احمد چوهدری سفیر پاکستان در آمریکا با بیان اینکه به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهیم که از خاک کشور ما بر علیه کشوری دیگر استفاده کند، گفت: توقع داریم کشورهای دیگر هم اجازه ندهند در خاک آنها علیه پاکستان اقدامی صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه برای تامین امنیت منطقه نخست باید پناه‌گاه‌های تروریست‌ها در افغانستان را از بین برد، افزود: راه حل مشکلات افغانستان نظامی نیست.
 
جیونیوز نوشت: سفیر اسلام‌آباد در واشنگتن اعلام کرده که هرگونه ناامنی در افغانستان برای پاکستان نیز خطرآفرین است لذا برای تامین امنیت در افغانستان قصد داریم تمام تلاش خود را دوستانه به انجام برسانیم.
 
اعزاز احمد چوهدری گفت: برای برقراری امنیت در افغانستان با آمریکا متحد شده‌ایم و همانطور که در گذشته تلاش خود را انجام داده‌ایم در ادامه نیز چنین خواهیم کرد.  
 
او افزود: ارتباط بسیار خوب ما با چین سبب کمرنگ شدن رابطه ما با آمریکا نمی‌شود.  
 
این درحالیست که افغانستان بر سرمنازعات مرزی با پاکستان و رفتار یک طرفه اسلام‌آباد به سازمان ملل شکایت کرده است.
 
قرار است در روزهای آینده نشستی در مسکو پایتخت روسیه با حضور کشورهای منطقه از جمله ایران و پاکستان در مورد صلح افغانستان برگزار شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *