درخواست نماینده مجلس از دولت برای معافیت دائم مردم استان

8:20 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۷۸۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان بخاطر آب و هوا مجبور هستند در خانه به سر ببرند و باید یک هزینه ای را هم پرداخت کنند این منطقی نیست و دولت باید چاره اندیشی کند و مجلس هم باید همراهی کند تا این معافیت ها به شکل پایدار ادامه یابد و نه اینکه فقط در یک ماه لحاظ شود.
گلمرادی
علی گل مرادی، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره میزان و نحوه پرداخت آب بهای گار و برق خوزستانیها در فصل تابستان ظهار داشت: واقعیت این است که خوزستان هم اکنون شرایط جوی نامساعدی دارد. 

وی ادامه داد: پدیده گرد و غبار به حدی رسیده که غیر قابل تحمل شده و برای حل این معضل  در سال های گذشته فکر اساسی نشده است و اگر فکری هم کرده اند ، اقدام و عمل مناسبی در این باره انجام نداده اند و به یک حالتی رسیده که نیازمند خرج هزینه های گزافی شده است در توان دولت هم نیست که در عرض یکی دو سال این معضل را ریشه کن کند. 

این عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: شرایطی که در استان خوزستان حاکم است باعث شده تا هزینه استفاده از انرژی در این استان خیلی بالا باشد، هم اکنون در فصل بهار کولرهای گازی روشن هستند، این اتفاقی است که در این استان رخ داده خارج از دست مردم است و مردم باید به ناچار شبانه روز کولرهایشان روشن باشد. 

گل مرادی یادآورشد: مردم خوزستان بخاطر آب و هوا مجبور هستند در خانه به سر ببرند و باید یک هزینه ای را هم پرداخت کنند این منطقی نیست و دولت باید چاره اندیشی کند و مجلس هم باید همراهی کند تا این معافیت ها بشکل پایدار ادامه یابد و نه اینکه  فقط در یک ماه لحاظ شود.



ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
رهبر عزیزم جانم فدایت باد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *