تشکیل کمیته ممیزی در کنار کمیسیون نقل و انتقالات قضات / رسیدگی به بیش از 215 هزار فقره پرونده در یکسال گذشته

1:15 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۷۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حبیبی از تشکیل کمیته ممیزی در کنار کمیسیون نقل و انتقالات قضات خبر داد و گفت: این کمیته به پایش دقیق آراء قضات پرداخته و با تعیین سطح علمی و لحاظ کردن بسیاری از فاکتورهای مهم دیگر، نقش ارائه نظرات مشورتی تأثیر گذار بر کمیسیون نقل و انتقالات را دارد.
حبیبی رئیس کل دادگستری یزدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، محمدرضا حبیبی در دیدار با کارکنان اداری و قضایی دادگستری به مناسبت آغاز سال جدید، اظهار کرد: رسیدگی به بیش از 215 هزار فقره پرونده در دادگستری کل استان یزد اعم از دادسراها و کلیه محاکم و اجرای احکام سراسر استان در سال گذشته از عزم جدی و تلاش مضاعف کارکنان در خدمت به مردم خبر می‌دهد.

وی اظهار کرد: بدون تردید همت مجموعه اداری دادگستری، دوشادوش نیروهای سخت کوش قضایی، منجر به رسیدگی به این تعداد پرونده در سال گذشته شده است که باید به همه کارکنان خدا قوت و خسته نباشید عرض کرد.

این مقام قضایی ضمن تبریک سال جدید به کارکنان، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید کارکنان با شادابی، انگیزه و توان بیشتری خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در جهت کمک به مردم، رفع مشکلات مراجعان به دستگاه قضایی و فصل خصومت ها و ایجاد صلح و سازش گام بردارند.

رئیس کل دادگستری استان یزد بر رعایت نظم، وقت شناسی و برخورد خوب و مبتنی بر احترام با ارباب رجوع دادگستری تأکید کرد و گفت: گرچه از هر حیث مجموعه دستگاه قضایی استان یزد خوب بوده است اما تلاش برای بهتر بودن در تمام زمینه‌ها باید تداوم داشته باشد و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها در عین دقت بیشتر، رفت و آمد ارباب رجوع به دستگاه قضایی را کم کند.

حبیبی درادامه  از تشکیل کمیته ممیزی در کنار کمیسیون نقل و انتقالات قضات خبر داد و افزود: این کمیته به پایش دقیق آراء قضات پرداخته وبا تعیین سطح علمی و لحاظ کردن بسیاری از فاکتورهای مهم دیگر، نقش ارائه نظرات مشورتی تأثیر گذار بر کمسیون نقل و انتقالات را دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *