فراخوان مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم در فروردین ماه سال 96

15:25 - 16 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۶۵۰
سازمان وظيفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای مشمولان کاردانی،ديپلم و زير ديپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم فروردین ماه 1396 را به خدمت سربازی فراخواند.
فراخوان مشمولان کاردانی ، ديپلم و زيرديپلم در فروردین ماه سال 96به گزارش گروه جامعه ،سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضمن فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان فروردین ماه 1378برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام كرد مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های مذكور كه برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال 96دریافت كرده اند،باید در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

مشمولان کاردانی، دیپلم، زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال 96، باید راس ساعت 6 صبح روز شنبه 19 فروردین به محل و مراکزی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن سایر استان های کشور

مشمولان کاردانی ، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ فروردین ماه سال 1396، می بایست راس ساعت 7 صبح شنبه به محل و مراکزی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگه معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است ، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *