اگر فضاى انتخابات دو قطبى نشود، كانديداى نهايى به 20 ميليون رأى نياز دارد

16:27 - 17 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۴۹۹
رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر فضاى انتخابات دو قطبى نشود، كانديداى نهايى جبهه مردمى حداقل به ٢٠ ميليون رأى نياز دارد؛ اگر فضا دو قطبى شود به ٢٥ ميليون رأى نياز است كه البته دور از دسترس نيست.
ذوالقدر
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، محمد باقر ذوالقدر رییس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دقایقی پیش در دومین مجمع ملی این جبهه با بیان اینکه "منتظر اتمام شمارش آرا  اعضای جبهه مردمی هستیم، اظهار کرد: لفظ جمنا بی محتوا و نامانوس است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی بر اساس یک الزام تاریخی در این مرحله از حیات انقلاب شکل گرفته است، بیان کرد: ضرورت این مرحله از حیات انقلاب وحدت و انسجام نیروهای انقلابی برای حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق آرمانهایی است که امروز در معرض خطر است.

ذوالقدر افزود: اولین مشکل داخلی ما انباشت مشکلات است، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی؛ که این مشکلات ناشی از خصومت های بیگانگان و ناکارآمدی در داخل است.

وی ادامه داد: 10 سال مسئله اقتصاد محور شعارهای سالی بود که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می شد. مشکلات اقتصادی می تواند بسر ساز مشکلات امنیتی باشد.

ذوالقدر اظهار کرد: در دولت سازندگی شاهد بودیم  که تورم افسارگسیخته موجب ایجاد یک غائله امنیتی در شهر مشهد مقدس شد.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: یک جریان تلاش سازمان یافته ای برای تهی کردن کشور از مبانی انقلاب اسلامی می کند.

وی افزود: در برجام 1 تكنولوژى هسته اى كشور را نشانه گرفتند؛ در برجام 2 قصد داشتند سلاح هاى بازدارنده ما و موشك ما را از ما بگيرند؛ در برجام 3 هدفشان اين بود كه ما دست از حمايتِ محور مقاومت برداريم؛ در برجام 4 تحت عنوان حقوق بشر مى خواستند ما را از تاسى به مبانى اسلام بازدارند؛ در برجام 5 هدف اين بود كه ايران رژيم صهيونيستى را به رسميت بشناسد و در چارچوب امنيتى آمريكا در منطقه به رهبرى عربستان قرار گيرد؛ بنابراين اگر هوشيارى و مقابله رهبرى نبود برجام هاى ديگرى را تدارك ديده بودند.

ذوالقدر بیان کرد: امروز با تفويض اختيارى كه از سوى اعضا به شوراى مركزى جبهه مردمى انجام مى گيرد فرآيند رسيدن به نامزد نهايى كه از پيچيده ترين بخش هاى كار است، مديريت مى شود، رسيدن به كانديداى واحد يك الزام اجتناب ناپذير است.

وی افزود: ‎ اگر فضاى انتخابات دو قطبى نشود، كانديداى نهايى جبهه مردمى حداقل به 20 ميليون رأى نياز دارد؛ اگر فضا دو قطبى شود به 25 ميليون رأى نياز است كه البته دور از دسترس نيست.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: ما در شوراى مركزى جبهه مردمى مخالفتى با تشكيل ستاد انتخاباتى از سوى همه 5 كانديداى نهايى جبهه نخواهيم داشت؛ البته مشروط به آنكه ميان اين ستادها هماهنگى باشد، جبهه مردمى در انتخابات شوراها نيز حتماً نظر خواهد داشت.

وی افزود: رسیدن به کاندیدای واحد و برخورداری از یک سازمان رای، دو کاری است که باید برای موفقیت در انتخابات پیش رو تعقیب کنیم، باید فرد منتخب جبهه مردمی را برای قشر خاکستری معرفی و تبلیغ کنیم، وحدت نیروهای انقلاب برای ما از همه چیز مهمتر است.



قاسمی
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
0
خیلی از دوستان من نرم افزار سروش را نصب کرده اند، الآن خواستم این خبر را برایشان ارسال کنم ولی شما امکان استفاده از سروش را در سایت خود قرار نداده اید. باتوجه به اینکه خیلی از کابربران شما ممکن است از این نرم افزار استفاده کنند لطفاآن را هم روی سایت قرار دهید. ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *