سیاستمدار پاکستانی: آمریکا علیه "پاکستان" توطئه می کند

20:39 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۲۱۵
یک سیاستمدار صاحب نام پاکستانی با انتقاد از سیاست های آمریکا و برخی غربی ها نسبت به پاکستان و منطقه، گفت که آمریکا همواره علیه پاکستان توطئه چینی کرده است و پاکستان باید به تقویت روابط خود با کشورهای همسایه و منطقه فکر کند.
سیاستمدار پاکستانی: آمریکا علیه
به گزارش سرویس بین الملل مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پاکستان از سوی برخی قدرت های فرامنطقه ای به صحنه جنگ نیابتی تبدیل شده است و این مسئله، حاصل توطئه های ضدپاکستانی برخی قدرتها از جمله آمریکا است.
 
این سیاستمدار پاکستانی با تاکید بر اینکه دولت اسلام آباد باید روابط خود به ویژه با همسایگان پاکستان را تقویت کند، گفت: روابطی تاریخی با چین داریم و امروز درخت روابط پاکستان و چین در حال ثمر دادن است. خوب است بجای نگاه کردن به سمت آمریکا، مناسبات خود با چین را بیش از پیش تقویت کنیم.
 
وی از دولت پاکستان خواست تا ضمن اتخاد سیاست خارجی مستقل، سعی در ایجاد و تقویت روابط دوستانه با تمام کشورهای همسایه و منطقه داشته باشد.
 
مولانا فضل الرحمان همچنین تاکید کرد که دین اسلام ، دین صلح و دوستی است و هیچ ارتباطی میان اسلام و تروریسم وجود ندارد. وی افزود: کسانی که تروریسم را به اسلام نسبت می دهند، دنبال توطئه علیه اسلام و ترویج اسلام هراسی هستند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *