محمد علیزاده از عاشقانه هایش می خواند/ خواننده ای که تندیس مردمی سه ستاره را دریافت کرد

13:00 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۸۱۳
محمد علیزاده خواننده ای که تندیس مردمی برنامه "سه ستاره" را دریافت کرد، در اجرای پیش روی خود در شهر تهران عاشقانه هایش را می خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،‌ محمد علیزاده پس از اجراهایی که در نوروز سال 1396 در شهرهای مختلف کشورمان از جمله قشم و بندر انزلی داشت، در جدیدترین سری فعالیت های خود در تهران روی صحنه می رود.

علیزاده پیش از آغاز سال 1396 ، در برنامه تلویزیونی "سه ستاره" به عنوان نامزد در بخش خواننده های تیتراژهای تلویزیونی حضور داشت و با توجه به آرای مردمی توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

محمد علیزاده

علیزاده در شب نوروز 1396 همراه با مادرش در برنامه "سه ستاره" احسان علیخانی حضور پیدا کرد و تندیس این برنامه را از دست مادر خود به نمایندگی از مخاطبان دریافت کرد.

این خواننده موسیقی پاپ در این برنامه همچنین قطعه عشقم این روزا را از آلبوم جدیدش اجرا کرد.

خواننده "بر گرد" تندیس "سه ستاره" را برای تیتراژ سریال "برادر" که ماه رمضان سال 1395 از شبکه دو پخش می شد ،‌ از سوی مخاطبان تلویزیون دریافت کرد.

محمد علیزاده در کنسرت پیش روی خود در شهر تهران آثاری را از آلبوم های "سورپرایز" ، "دلت با منه" و آلبوم جدید "گفتم نرو" اجرا می کند.

محمد علیزاده

این خواننده موسیقی پاپ در آلبوم جدیدش در زمینه ترانه با مهرزاد امیرخانی و سید محمد کاظمی همکاری داشته و در زمینه تنظیم قطعه ها نیز میلاد ترابی ،‌معین راهبر، امیرحسین اویسی و شهاب اکبری فعالیت داشته اند.

آلبوم "گفتم نرو" از 8 قطعه به نام های بی معرفت،‌ بیمارم، یه آدم دیگه ای، خدانگهدار، عشقم این روزا،‌ چهل درجه، تصمیمتو بگیر و گاهی بخند تشکیل شده است.

محمد علیزاده

در این آلبوم همچنین نوازنده هایی مانند علیرضا شهبازی، هومن نامداری،‌ اشکان موسوی،‌ خیام طونی ، احسان نی زن و امیر حسین کاشانیان ساز نواخته اند.

محمد علیزاده 16 ، 17 و 18 فروردین در شش نوبت و در ساعت های 18 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود.

بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *