فرکی: به کرانچار خوشامد می‌گویم/ هنوز رضایت صددرصد نداریم

15:11 - 11 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۲۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما تیمی هستیم که تغییرات زیادی در کارمان انجام شده ولی هنوز رضایت صددرصد نداریم.
به گزارش گروه ورزشی ، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: به کرانچار خوشامد می‌گویم که دوباره به سپاهان آمد و امیدوارم همه چیز در فضای خوبی انجام شود. هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی هستند. با توجه به نیازی که داریم، به دنبال 3 امتیاز هستیم.
 
وی ادامه داد: وقفه لیگ شرایط تیم‌ها را تغییر داده است‌. ما تیمی هستیم که تغییرات زیادی در کارمان انجام شده ولی هنوز رضایت صددرصد نداریم. وضعیت سپاهان در آستانه سال 96 تغییر کرد. به عبدالله ویسی خسته نباشید می‌گویم و برای او آرزوی سلامتی دارم. شرایط سپاهان کمی تغییر کرده و این تغییرات ممکن است مثبت یا منفی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: در جام حذفی به سپاهان باختیم اما شرایط لیگ با جام حذفی فرق دارد. تغییرات زیادی داشته‌ایم. اگر این تغییرات مثمرثمر باشد باید زمان بدهیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم. در بخش گلزنی هم مشکل داریم. در نقل و انتقالات از بازیکنانی که جذب کردیم پاسخ خوبی نگرفتیم. البته مشکل گلزنی در کل فوتبال ایران وجود دارد.

فرکی در پایان گفت: در خط دفاع مشکلات را برطرف کردیم ولی در بخش حمله نتوانستیم این کار را انجام دهیم، هر چند معتقدم کمی بدشانس بودیم و مصدومیت‌های بازیکنان در بدترین شرایط گریبان ما را گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *