شکست مقابل عراق از زرنگی‌های کی‌روش است!/ ایران هر لحظه بوی گل می‌دهد

12:26 - 07 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۱۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: شکست تیم ملی مقابل عراق در دیدار دوستانه، از زرنگی کی‌روش است.
احد شیخ‌لاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و چین که فردا (سه‌شنبه) در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران یک سر و گردن بالاتر از چین است. به نظر من ایران در دیدار با چین، مشکل فنی ندارد.
 
وی ادامه داد: ایران در دیدار دوستانه مقابل عراق که پشت درهای بسته برگزار شد، نتیجه را واگذار کرد اما شکست مقابل این تیم در دیدار دوستانه را زرنگی کارلوس کی‌روش می‌دانم. درز نکردن اطلاعات تیم ملی به بیرون از اردوی تیم، از زیرکی‌های کادرفنی به حساب می‌آید.
 
پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: شانس صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی زیاد است. در دیدار با چین هم از لحاظ فنی تیم ملی ایران بهتر از چین است.
 
شیخ‌لاری خاطرنشان کرد: ایران هر لحظه بوی گل می‌دهد. خط هافبک و مخصوصاً خط حمله تیم ملی شرایط خوبی دارند. تیم کی‌روش به گونه‌ای است که می‌تواند هر لحظه خطرساز باشد.
 
وی افزود: حتی تیم ملی کره جنوبی هم در چند سال اخیر روند نزولی داشته است. عملکرد تیم ملی ایران در چند سال اخیر به صورت منظم و یکدست، صعودی است. حمایت فدارسیون فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری در راستای موفقیت تیم ملی بسیار مناسب بوده است.
 
پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که تماشاگران هم برای تماشا و تشویق تیم ملی به ورزشگاه بروند تا برای بازیکنان تیم ملی مایه دلگرمی باشند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *