نشت روغن موتور باعث دود کردن قطار مشهد شد / آتش سوزی در کار نبود

11:36 - 01 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۹۸۵
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
در حالی خبر گزاری‌ها از آتش‌سوزی واگن شمار دو قطار شماره 372 تهران-مشهد که امروز ساعت 6:40 تهران را به مقصد مشهد ترک کرده بود خبر دادند که منابع آگاه این خبر را تکذیب کردند.
نشت روغن موتور باعث دود کردن قطار مشهد شد / آتش سوزی در کار نبودبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، صادق سکری رئيس روابط عمومی راه آهن در گفت و گو با ميزان گفت: نشست روغن روی موتور قطار موجب دود كردن قطار شد كه پس از توقف ده دقيقه ای قطار مجددا وارد مدار حركت شد.

وي در ادامه افزود: هيچ آتش سوزی در كارنبوده و همه مسافرين قطار در صحت و سلامت هستند.
 
گفتنی است روابط عمومی رجا هم درباره مطلب مندرج در برخی رسانه ها مبنی بر آتش سوزی یک واگن مسافری، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد: قطار تندروی پردیس تهران-مشهد مورخ 01/01/96 به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است. لازم به ذکر است بروز چنین نقص های فنی در وسایل نقلیه مختلف در مسیرهای طولانی بعضاً عادی بوده و امکان رخداد آن برای هر وسیله نقلیه ای وجود دارد. لازم به ذکر است به محض دود گرفتگی واگن، قطار بعد از توقف 25 دقیقه ای و رفع عیب، مجدد به سیر خود به سمت مشهد مقدس ادامه داد. گفتنی است کلیه مسافران قطار 372 تهران-مشهد سالم بوده و هم اکنون در قطار ادامه سیر می دهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *