مسافران برخی از شرکتهای هواپیمایی خاورمیانه اجازه حمل وسایل الکترونیکی را ندارند

11:23 - 01 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۹۷۹
دولت ترامپ به برخی از شرکتهای هواپیمایی خاورمیانه دستور داد که مسافران پروازهای آمریکا را از حمل و استفاده وسایل الکترونیکی منع کنند.
گرین کارتبه گزارش گروه بین‌الملل ، دولت آمریکا در ادامه سیاستهای ضد مهاجری خود به تازگی به 10 شرکت هواپیمایی درخاورمیانه و شمال آفریقا دستور داده در پروازهای خود به آمریکا مسافران را از حمل وسایل الکتریکی و الکترونیکی منع کنند.

نماینده یکی از شرکتهای هواپیمایی عربستان در گفتگو با «بازفید نیوز» بدون اشاره به این ممنوعیت جدید آمریکا می‌گوید که طبق قانون جدید مسافران پروازهای به سمت  آمریکا حق ندارند که ازاین پس هیچ وسیله الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت،... با خود حمل کنند.

یک مقام آمریکایی در گفتگو با «آسوشیتدپرس» درباره این قانون جدید دولت آمریکا اظهار کرد که ممنوعیت حمل وسایل الکترونیکی شامل همه پروازهای مستقیم از شرکتهای هواپیمایی مصر، کویت، اردن، مرکش، قطر، امارات، عربستان، ترکیه، به سمت آمریکا است.

وی همچنین افزود که مسافران می‌توانند وسایل الکترونیکی خود را در داخل چمدان‌هایی که بازرسی شده‌اند قرار دهند اما نمی‌تواند در طول سفر استفاده کنند.

شبکه خیری «ان بی سی» نیوز نیز گزارش داد که دولت ترامپ قرار است که روز پنج شنبه جزئیات بیشتری از این قانون جدید ارائه دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *