راه‎اندازی ابلاغ الکترونیک در استان با جدیت پیگیری می‎شود / تجهیز کل شوراهای حل اختلاف به سیستم رایانه‎ای و اتصال به شبکه

13:00 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۹۷۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خطیب‎آرا گفت: راه اندازی ابلاغ الکترونیک در استان مرکزی با جدیت پیگیری می‎شود که هم اکنون5/32 درصد کل ابلاغ‎ها به این صورت انجام می گیرد.
محسن خطیب‎آرا معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، در تشریح عملکرد معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: راه اندازی ابلاغ الکترونیک در استان با جدیت پیگیری می‎شود که هم اکنون5/32 درصد کل ابلاغ‎ها  به این صورت انجام می گیرد.

وی به تجهیز کل شوراهای حل اختلاف به سیستم رایانه ای و اتصال به شبکه اشاره کرد و گفت: عملکرد از لحاظ امتیاز سیستمی از 30 به 12 و رتبه نخست حداقل امتیاز منفی کشوری ارتقا یافته است.

خطیب‎آرا تصریح کرد: تجهیز و جایگزینی کل حوزه های قضایی از لحاظ سیستم های رایانه ای ، پرینتر و ... به ارزش 500میلیون تومان، راه اندازی ایده نوین فکس سرور، تلفن متمرکز از بستر شبکه و... گام مؤثری در راستای صرفه جویی و تکریم ارباب رجوع بوده است.

وی اضافه کرد:  بازسازی کل شبکه استان مرکزی پس از 10سال فرسوده بوده با اعتبار بالغ بر  500میلیون تومان صورت گرفته که  کار بسیار بزرگی در راستای کیفیت و سرعت سیستمی است.

خطیب‌آرا اظهار کرد: تصویب اتصال کل حوزه های قضایی استان به بستر فیبر نوری و بهره برداری از آن در نیمه اول سال 1396. در دستور کار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازآموزی و آموزش 80% پرسنل در طول یکسال که کاری بزرگ و تأثیر به سزایی در عملکرد استان و کشوری داشته است و واحد بهره دهی از بابت تجزیه تحلیل داده ها و انتقال به مدیریت جهت تصمیمات سازمانی راه‎اندزی شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *