ارائه خدمات نوین در نمایندگی های سایپا/ نیروهای امدادی مانند سفیران سایپا با مردم برخورد کنند

11:20 - 23 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۷۰۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرعامل گروه سایپا گفت: سال گذشته سایپا شیوه نوینی را در خدمت رسانی ارائه کرد و امسال ادامه همان راه را خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، مهدی جمالی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، تصریح کرد: اگر خودرو تولید می کنیم برای رفاه مردم است و ارائه خدمات برای آن یک خدمت فوق العاده ست.

وی خطاب به نیروهای امدادی این شرکت بیان کرد: نیروهای امدادی مانند سفیران سایپا با مردم برخورد کنند و ادب و احترام را الگوی رفتار خود قرار دهند.

مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: فرم های  نظرسنجی پس از ارائه خدمات در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و سایپا براساس نظر مردم شیوه خدمت رسانی خود را اصلاح خواهد کرد. هیچ کدام از مشتریان ما نباید در نوروز از ارائه خدمات ما ناراضی باشند.

جمالی با بیان اینکه رضایت مشتریان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد: اگر مشتریان ما در نوروز که نقطه عطف فعالیت ما است، با نگاه خوبی از سایپا جدا شوند، در توسعه بازار ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *