رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قانون کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا ناعادلانه است/ ازگروه سختمان استقبال می‌کنم

21:51 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۵۶۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: قانون کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا ناعادلانه است و به نظرم اصلا خوب نیست.
هماد سامری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم سیریت رام الله فلسطین در نخستین دیدار از مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا اظهارداشت: برای روز اول بد نبود البته ما هم فشار زیادی نیاوردیم و از تمام بازیکنانم استفاده کردم.

وی با اشاره به قرارگرفتن تیم نفت آبادان در سخت‌ترین گروه عنوان کرد: درگروه سختی قرار داریم اما من استقبال می‌کنم و ناراضی نیستم.

سرمربی پالایش نفت آبادان درمورد قانون کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا مبنی بر اینکه در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا هر کشور فقط یک سهمیه  جام باشگاه‌های آسیا را می‌گیرد و ایران سه نماینده دارد تصریح کرد: از نظر من این قانون ناعادلانه است و اصلا خوب نیست، البته به جز لبنان و ایران تیم‌های دیگر اگر بیشتر از یک نماینده داشته باشند نمی‌توانند شانسی داشته باشند.
 
سامری اضافه کرد: فکر کنم این قانون را گذاشته‌اند که دیگر تیم‌ها هم بتوانند در غرب آسیا شرکت کنند و شانسی برای کسب سهمیه داشته باشند وگرنه به غیر از ایران و لبنان فکر نمی‌کنم با این شرایط تیم دیگری شرکت کند.

به گزارش میزان مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا به میزبانی اردن در حال برگزاری است و تیم‌های پتروشیمی و پالایش نفت آبادان فردا در دومین دیدار خود به  ترتیب به مصاف  سیریت رام الله فلسطین و الریاضی لبنان می‌روند. همچنین تیم شیمیدر دیگر نماینده کشورمان که امروز استراحت داشت فردا در نخستین دیدار خود با المینا عراق رقابت می‌کند.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *