سایت تابناک و خبرگزاری ایسنا مجرم شناخته نشدند

16:19 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۴۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کسائیان گفت: خبرگزاری ایسنا به اتهام انتشار تحقیقات محرمانه مراجع قضایی و نشر مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.
سایت تابناک و خبرگزاری ایسنا مجرم شناخته نشدندعلی اکبر کسائیان سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، در تشریح دادگاه امروز مطبوعات تصریح کرد: به پرونده خبرگزاری ایسنا در شعبه 8 دادگاه کیفری یک استان  به ریاست قاضی اصغر زاده رسیدگی شد که این خبرگزاری به اتهام انتشار تحقیقات محرمانه مراجع قضایی و نشر مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

وی ادامه داد: در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی محمدی کشکولی به پرونده نشریه ایده آل رسیدگی شد که مدیر مسئول محمدرضا حسینیان نویسنده مقاله بهمن بابا زاده به اتهام نشر اکاذیب و افترا در هر دو مورد با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند..

کسائیان افزود: سایت تابناک به اتهام افترا و توهین و نشر اکاذیب و انتشار مطالب خلاف واقع در ابتدای جلسه دو تن از شاکیان اعلام رضایت کردند اما در خصوص شکایت هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بابت اتهام نشر اکاذیب هیئت منصفه وارد شور شد و با اکثریت آرا متهمان را مجرم ندانست.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در پایان گفت: این سایت در بابت اتهام توهین از آنجایی که قبلا در این زمینه تفهیم اتهام صورت نگرفته بود، پرونده آن به دادسرا عودت داده شد تا در آینده مورد رسیدگی قرار گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *