نماد فرابورس در روزهای پایانی سال بازگشایی می شود/ رشد 19 درصدی ارزش معاملات

14:21 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۳۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر عامل فرابورس با اشاره به رشد 19 درصدی ارزش معاملات بازار فرابورس نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در روزهای پایانی سال نماد فرابورس بازگشایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، امير هامونی در بيس و يكمين نشست خبری يك ديدار يك عرضه و بررسی وضعيت شركت فرابورس ايران بيان كرد: نماد فرابورس ایران در تابلوی بازار پایه الف فرابورس ایران پذیرش شده و رایزنی هایی صورت گرفته تا صندوق های سرمایه گذاری هم برای سرمایه گذاری در سهام بورس ها ورود کنند.

وی در ادامه یادآور شد یکی از مهمترین مزیت هایی که بازار پایه الف فرابورس دارد، این است که سهامداران می‌توانند به صورت آنلاین سهام خودِ بورس‌ها را هم داد و ستد کنند. در صورتی که قبلا این امکان برای سهامداران وجود نداشت.

مدیر عامل فرابورس با بیان اینکه در روزهای پایان سال ۱۳۹۵ شاهد بازگشایی نماد فرابورس خواهیم بود، ادامه داد: رایزنی‌هایی شده که صندوق‌های سرمایه‌گذاری نیز برای سرمایه‌گذاری در سهام بورس‌ها ورود کنند.

هامونی در توضیح ارزش معاملات بازار فرابورس تصریح کرد: ارزش معاملات بازار فرابورس در سال جاری به 45 هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد داشته است و این حجم معاملات یکی از شاخص های مهم لحاظ می شود.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: رتبه  چهارم در ارزش معاملات اوراق بدهی در بین کشورهای عضو کانون بورس های سازمان همکاری های اسلامی براساس آخرین گزارش OIC به حساب می آید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *