ایجاد دانشگاه مرکز ملی هماهنگ کننده برای تعاملات بین المللی دانشگاه ها

9:25 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۰۱۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم گفت:ما به کشورهای خارجی نشان داده ایم که برای همکاری های علمی دوجانبه آماده هستیم و در حال حاضر این تعاملات دو طرفه است.
عطاالله کوهیان معاون مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم در گفت و با خبرنگار گروه جامعه اظهار داشت:یکی از سیاست های کلان نظام و وزارت علوم،تحقیقات و فناوری  تعاملات بین المللی در  دانشگاه ها است که باید مسائل احتیاطی در این تعامل ها مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود:یکی از فعالیت هایی که در این چند سال اخیر صورت گرفت این بود که در داخل ایران برای جلوگیری از برخی ملاحظه کاری ها ،برای کشورهای مختلف یکی از دانشگاه ها را به عنوان دانشگاه مرکز ملی هماهنگ کننده انتخاب کرده ایم که با این شرایط اگر کشور ما قصد دارد با کشور های دیگر  تعامل بر قرار کند در ابتدا با این دانشگاه همانگی های لازم را انجام دهد.

معاون مرکز همکاری های بین المللی وزارت علوم در ادامه گفت: به کشورهای خارجی نشان داده ایم  که برای همکاری های علمی دوجانبه آماده هستیم و در حال حاضر  این تعاملات دو طرفه است.

کوهیان در ادامه با تاکید بر اینکه ما بیشتر در نظر داریم  با کشورهای همسایه تعامل داشته باشیم گفت: برای انجام تعاملات بیشتر به دانشجویان این کشور ها بورس می دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در نظر داریم در سال جدید زیرساخت های لازم برای ارائه سرویس ها و تسهیلات بهتر فراهم شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *