رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آناهیتا نعمتی، مهران احمدی و داوود خیام به سینما دو می آیند

6:00 - 19 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۹۴۶
سیزدهمین قسمت از برنامه «سینما دو» پنجشنبه 19 اسفند ماه ساعت 23:30 به نقد و بررسی فیلمِ در حال اکران «ماحی» اختصاص دارد.
سینما دو به گزارش گروه فرهنگی ، به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در جدیدترین قسمت از برنامه «سینما دو» داوود خیام؛ کارگردان «ماحی»، آناهیتا نعمتی و مهران احمدی بازیگران این فیلم به همراه جواد طوسی؛ از فعالان عرصه نقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه حضور خواهند داشت.

«سینما دو» با نگاهی جامعه شناسانه به نقد و بررسی آثار سینمایی می پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان سینمای ایران است که با حضور منتقدین و کارشناسان برنامه به بحث و تبادل نظر پیرامون سینمای اجتماعی و آثار موجود در این عرصه می پردازند.

از عوامل دست اندرکار این برنامه سینمایی می توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه، مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *