رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراخوان مشمولان کاردانی، ديپلم و زيرديپلم در اسفند

13:06 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۴۵۵
سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعیه ای مشمولان کاردانی، ديپلم و زير ديپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم اسفند ماه 95 را به خدمت سربازی فراخواند.
فراخوان مشمولان سربازیبه گزارش گروه جامعه ،سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اسفند ماه 1377 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام كرد: مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال 95دریافت كرده اند، باید در ساعت و محلی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

بر اساس اعلام این فراخوان، مشمولان تهرانی دارای شرایط گفته شده باید رأس ساعت شش صبح روز پنج شنبه 19 اسفند و مشمولان ساكن سایر استان های کشور نیز که همین شرایط را دارند رأس ساعت هفت صبح همان روز به محل و مراکزی كه توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

گفتنی است، آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیكترین دفتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *