رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هر جا باشم خودم را با شرایط هماهنگ می‌کنم/ وظایفی که شاهین طبع خواسته را انجام می‌دهم

10:34 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: سعی می‌کنم در هرتیمی باشم خودم را با شرایط هماهنگ ‌کنم.

اوشین ساهاکیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد دیدار تیمش مقابل شیمیدر اظهار داشت: رقابت سخت و فیزیکی مقابل شیمیدر داشتیم و هر دوتیم برای پیروزی جنگیدیم اما ما توانستیم پیروز شویم. در بخش‌هایی از بازی از دفاع ضربه خوردیم و هیجان زیاد بود ضمن اینکه شیمیدر هم برای برد به میدان آمده بود و خوب بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که احساس نمی‌کند کمی نسبت به قبل افت پیدا کرده‌ گفت: نظر مربی‌ها خیلی با هم متفاوت است شاید در یک تیم خیلی کارها بخواهند انجام دهم و در تیمی دیگر خواسته دیگری داشته باشند به خاطر همین در روند بازی تمام بازیکنان تاثیرگذار است. امسال هم مهران شاهین طبع از من وظایفی خواسته و سعی می‌کنم انجام بدهم، شاید امتیاز نباشد اما چیزهایی که از من خوسته شده را انجام می‌دهم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال با اشاره به شرایط لیگ امسال تصریح کرد: وقفه‌های زیادی امسال در لیگ بود و این موضوع خوب نیست چون تیم‌ها از جریان مسابقات دور می‌شوند و ازطرفی بازیکن بیشتر دوست دارد بازی کند تا تمرین اکنون هم که مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا پیش رو هست و قبلش هم که تیم ملی در مسابقات بود همچنین عید نوروز هم در پیش است بنابراین وقفه زیادی ایجاد می‌شود . بعد از این تعطیلات لیگ پرفشار ادامه پیدا می‌کند اما به نظرم وقفه‌ها می‌توانست کوتاه‌تر باشد، درهرصورت امسال شرایط این طور رقم خورده و سعی می‌کنیم به بهترین نحو بازی کنیم.

وی درپایان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنم در هرتیمی باشم خودم را با شرایط هماهنگ کنم، من بازیکن هستم و نمی‌توانم در مورد شرایط تیم اظهار نظر کنم هرتیمی شرایط و جو خودش را دارد این بازیکن است که باید خودش را با آن هماهنگ کند که من هم همین کار را می‌کنم.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *