مقام ارتش: در منطقه حضور داریم/ این حضور بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قواست

9:51 - 17 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۲۲۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیر پیمان جعفری تهرانی گفت: ما به عنوان نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه حضور داریم و این حضور بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قواست و در راستای اجرای این فرمان، به حرف های دیگران کاری نداریم.
امیر جعفری تهرانی
امیر پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه ما به همه اهداف رزمایش ولایت 95 که از ابتدا برای خودمان ترسیم کرده بودیم دست یافتیم، گفت: رزمایش نیروی دریایی ارتش در یک محیط کاملا بین المللی انجام شد و طبیعی است که در این محیط شناورهای کشورهای دیگر هم حضور داشته باشند.

وی افزود: در زمانی که ما می بینیم حضور شناور کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای ممکن است برای آنها خطرآفرین باشد یا اینکه در تمرینات ما تاثیراتی بگذارد، به آنها اخطار و تذکر می دهیم؛ آن شناورها هم به دلیل آنکه امنیت‌شان برایشان در اولویت قرار دارد به اخطار ما توجه می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: در جریان برگزاری رزمایش ها در محیط های بین المللی، اخطار دادن ها یک اتفاق رایج است که در جریان رزمایش ولایت 95 هم این اخطارها از سوی ایران به شناورهای منطقه ای و فرامنطقه ای داده شد.

امیر جعفری تهرانی در پایان گفت: ما به عنوان نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه حضور داریم و این حضور بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قواست و در راستای اجرای این فرمان، به حرف های دیگران کاری نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *