برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تشنج آفرینی در برگزاری انتخابات

13:00 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۶۶۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: دستگاه قضایی با هرگونه تشنج آفرینی در روند برگزاری انتخابات،قاطعانه برخورد خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از برخورد قاطع دستگاه قضایی با هرگونه تشنج آفرینی در روند برگزاری انتخابات خبرداد.

وی گفت: در اردیبهشت سال 1396 شاهد برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سطح ملی و همچنین برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی غرب استان هرمزگان هستیم .

این مقام قضایی در استان هرمزگان در ادامه بر لزوم حفظ بی طرفی از سوی دستگاه های اجرایی در جریان تبلیغات انتخاباتی و اجرای فرآیند آن تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان پیشگیری از نفوذ جریان ضد انقلاب در صفوف مردم و مسئولان ،التزام به قوانین انتخابات کشور ،صیانت و اعتقاد به اصل ولایت فقیه ،ممنوعیت تحریک احساسات قومی و مذهبی ،حفظ امنیت ستادهای تبلیغاتی و شعب اخذ آراء، ممنوعیت سفارش پخش برنامه های تبلیغاتی از شبکه های رادیو و تلویزیونی معاند و ضد انقلاب و همچنین ممنوعیت اظهارنظر درباره نتایج انتخابات و شمارش آراء پیش از اعلام رسمی از سوی ستاد انتخابات کشور را مهمترین سازو کارهای نقش آفرینی شورای قضایی استان هرمزگان در جهت خلق حماسه سیاسی و  با هدف برگزاری انتخاباتی پرشور ، قانونمند و با حضور حداکثری مردم بیان کرد.

  







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *