رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دانشگاه های برتر در حوزه بین الملل معرفی می شوند

15:00 - 15 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۶۱۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
در نشست معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری که ۱۷ اسفند در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود از دانشگاه های برتر حوزه بین الملل تقدیر می شود.
به گزارش گروه جامعه ، حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم گفت: هفتمین نشست معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در تاریخ ۱۷۷ اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: نشست معاونان و مدیران بین‌الملل، محل تضارب آرای مسئولانی است که در خط مقدم جبهه دیپلماسی علم و فناوری، ایفای نقش می کنند و از این رو این نشست از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با اشاره به رشد تصاعدی فعالیت‌ها و همکاری‌های علمی بین‌المللی در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بدون تردید، نهادهای متعددی در سطوح مختلف در سیاست‌گذاری، تدوین و نظارت بر فعالیت‌های علمی بین المللی حضور دارند. 

بنابراین در این نشست از حضور و نظرات این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست برای دومین سال متوالی، از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برتر در حوزه بین‌الملل تقدیر می شود.

به گزارش وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزاری دو میزگرد تخصصی با موضوع کارگروه های ملی، هماهنگی و پیگیری همکاری‌های علمی بین المللی و تعامل با اتحادیه اروپا نیز در این نشست از دیگر برنامه‌های این نشست است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *