حمله توئیتری ترامپ به اوباما

16:01 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۲۶۸
رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود با انتشار پیامی باراک اوباما را هدف حملات لفظی خود قرار داد و وی را متهم به شنود تلفن هایش در طول مبارزات انتخاباتی کرد.
حمله توئیتری ترامپ به اوباما
به گزارش گروه بین‌الملل ، دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود با انتشار پیامی اوباما را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

ترامپ، اوباما را متهم به شنود تلفن هایش در طول مبارزات انتخاباتی کرده است.

دونالد ترامپ این بار در دفاع از «جف سشنز» وزیر دادگستری خود، باراک اوباما را هدف حملات لفظی خود قرار داده و گفته است: اولین دیدار جف سشنز با سفیر روسیه در دوران اوباما و در راستای ترتیب دادن برنامه آموزشی 100 سفیر انجام شده است.

ترامپ در توئیتر خود نوشت: پیش از پیروزی من، اوباما مکالمات من را در برج ترامپ به طور غیرقانونی شنود کرده است، این وحشتناک است، چیزی برای اثبات این مطلب پیدا نشده است، این امر «مک کارتیسم» است.

وی افزود: همان سفیری که با جف سشنز دیدار کرده است، در دوران اوباما نیز 22 بار از کاخ سفید دیدار کرده و تنها در سال 2016، 4 بار از کاخ سفید دیدار کرده است.

وی در ادامه و با انتشار توئیتی جداگانه این سوال را مطرح کرده است: آیا این قانونی است که رئیس جمهور، پیش از انتخابات مکالمات کاندیداها در مبارزات انتخاباتی را شنود کند؟ 

ترامپ در ادامه تهدید کرد: من قول می‌دهم که یک وکیل خوب از این اقدام اوباما در شنود مکالمات من یک دادخواست عالی تنظیم کند.

این اظهارات ترامپ در دفاع از وزیر دادگستری خود در حالی صورت می‌گیرد که طی روزهای گذشته گزارش‌هایی مبنی بر ارتباط جف سشنز با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در آمریکا منتشر شده و برخی از مقامات آمریکا در پی انتشار این گزارش‌ها خواستار استعفای وی شده‌اند.

ترامپ در ادامه نوشت: سطح رئیس جمهور اوباما با این اقدام بسیار پایین آمده و این اقدام اوباما رسوایی «نیکسون-واترگیت» است، و او (اوباما) یک انسان مریض (یا بد) است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *