ضرورت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات خیرخواهانه

10:56 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۹۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کاهه با اشاره به این که برای بیش از 4 هزار خانوار زندانی سبد کالا تهیه شده است گفت: این فعالیت‌ها باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود تا در نتیجه جامعه عاری از جرم و گرفتاری داشته باشیم.
مهدی کاهه دادستان قمبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مهدی کاهه دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان قم در گردهمایی انجمن خیّرین حامی زندانیان غیرعمد و خانواده آنان که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب برگزار شد، این گونه گردهمایی‌ها را میراث ائمه و بزرگان دین دانست و گفت: راه رسیدن به نتیجه مطلوب کار خیر، نیاز شناسی است که با هدفمند بودن در این حوزه شاهد کاهش چشمگیر نیازها و هدفمند شدن تلاش‌ها وز حمات خواهیم بود.

کاهه خیّر بودن را یک موهبت الهی عنوان کرد و گفت: این یک فرصت و هدیه خداوند به شما است که درس انسانیت، ایثار و سخاوت مندی به جامعه داده و انسان را به اهداف والا که همانا دورکردن جامعه از خطا و جرم است هدایت می‌کند و این مدال انسان دوستی برگردن شما آویخته است.

وی با بیان اینکه این گونه محافل اثر بخشی دینی و انقلابی در بر دارد اضافه کرد: اندیشه دینی و انقلابی شایسته، باور سازی و باور آفرینی در بر خواهد داشت و خروجی این اقدامات بروز و ظهور می‌کند و نتیجه مطلوب آن دیده خواهد شد که خود در راستای غلبه بر نفس اماره است.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان قم در پایان سخنان خود از جمع خیّرین خواست که این گونه فعالیت‌ها در استان قم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود تا در نتیجه جامعه عاری از جرم و گرفتاری داشته باشیم.

در پایان این گردهمایی خیّرین مبلغ 120 میلیون تومان وجه نقد هدیه کردند تا برای 4 هزار و 150 خانوار زندانیان استان قم سبد کالا تهیه و در ایام نوروز به آنان هدیه شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *