رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دولت جدید آمریکا در تسخیر میلیاردرها/افراد با نفوذ در دولت ترامپ چه کسانی هستند؟

5:50 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۹۷۵
پایگاه پولیتیکو در گزارشی به بررسی افراد با نفوذ در کابینه دونالد ترامپ پرداخته و نوشته است که آثار نفوذ میلیاردرهای «سیلیکون ولی» در سراسر کابینه ترامپ آشکار است.
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه پولیتیکو در گزارشی به بررسی افراد با نفوذ در کابینه دونالد ترامپ پرداخته و نوشته است که آثار نفوذ میلیاردرهای «سیلیکون ولی» در سراسر کابینه ترامپ آشکار است.

به نوشته این پایگاه اوایل دسامبر بود که نام «دیوید گلرنتر» به عنوان مشاور دونالد ترامپ بر سر زبان‌ها افتاد.


دونالد ترامپ


گلرنتر استاد دانشگاه «یل» است که به دلیل تحقیر کننده لیبرال ها معروف است.

گلرنتر هیچگونه ارتباطی با کابینه ترامپ و دستیاران سیاسی دولت وی ندارد و به عنوان گزینه‌ای غیر متعارف برای این سمت به حساب می‌آید،دانشمند 61 ساله‌ای که نه فیزیکدان است و نه زیست‌شناس، تنها یک تکنولوژیست که با پیش‌بینی ظهور اینترنت اعتبار یافته است.


ترامپ و بانون


اما وی به مدت طولانی از دوستان «پیتر تیل» بوده است و به طور منظم در کنفرانس‌های سالانه میلیاردرهای «سیلیکون ولی» که در «ریوییرا» فرانسه برگزار می‌شده شرکت کرده است.

بنابراین به توصیه پیتر تیل بوده که گلرنتر تنها چهار روز پیش از مراسم تحلیف، در برج ترامپ رو در روی "دونالد" و "استیو بانون" و "تیل" نشسته است.

یکی از مشاوران ارشد ترامپ گفته است که "پیتر تیل" یک قدرت با نفوذ در تیم انتقالی ترامپ بوده است اگر استیو بانون به عنوان یکی از ارکان اصلی داخل کابینه ترامپ به حساب می‌آید، پیتر تیل یکی از ارکان اصلی خارج از کابینه ترامپ است.


کاخ سفید


"پیتر تیل" در پی پیروزی شگفت انگیز دونالد ترامپ در انتخابات ماه نوامبر، به این نتیجه رسید که می‌توان به وجود احتمالات در سیاست نیز امیدوار شد.

پولوتیکو در بخش دیگری نوشت: تیل در پی این پیروزی تلاش کرده است تا افراد خود را در کابینه دونالد ترامپ وارد سازد و اکنون می‌توان دلیل حضور تعدادی از کارکنان پیتر تیل در کابینه ترامپ را مشاهده کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *