65 درصد از پست‌های اداری دادگستری بلاتصدی است

16:02 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۹۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خسروی وفا گفت: 65 درصد پست‌های اداری و 45 پست‌های قضایی دادگستری استان اصفهان بلاتصدی است و این بار مضاعف کار را به دوش همکاران گذاشته است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری كل استان اصفهان ، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بازدیدهای سرزده خود از حوزه‌های قضایی به شهرستان آران و بیدگل رفت و از نزدیک ضمن دیدار با قضات و کارمندان این حوزه قضایی  در جمع پرسنل این شهرستان، کمبود کادر نیروی اداری و قضایی را یادآوری کرد، به گونه‌ای که نزدیک به 65 درصد پست‌های اداری و 45 پست‌های قضایی دادگستری استان اصفهان بلاتصدی است و این بار مضاعف کار را به دوش همکاران نهاده است.

وی گفت: البته پیگیری مسئولان عالی در قوه قضائیه در حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست و هر روز شاهد وضعیت رو به بهبود هستیم ولی با وجود کاستی‌ها و کمبودها، قضات و کارکنان در دستگاه قضایی استان اصفهان با سعه صدر و روی گشاده پذیرای مراجعانی که از روی اضطرار و دردمندی به دادگستری‌ها مراجعه می‌کنند، هستند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان بهره وری را یکی از مهمترین شاخص‌ها در قوه قضائیه خواند و بیان کرد: همکارانم در دادگستری کل استان اصفهان با تلاش خستگی ناپذیر همواره سعی در افزایش بهره وری و مختومه کردن پرونده‌های مانده از سال‌های قبل دارند و بر همین اساس است که در طول سه سال گذشته رتبه اول بهره وری از آن این استان اصفهان شده است و جای تقدیر دارد.

وی در پایان حفظ سلامت دستگاه قضایی استان اصفهان را مورد تأکید قرار داد و افزود: تنها یاد خدا و تقوای الهی بازدارنده لغزش و خطا برای انسان است و به یاد داشته باشیم همواره خدا ناظر اعمال و رفتار ماست.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان دادگستری شهرستان آران و بیدگل را از جمله حوزه‌های قضایی خوب و با عملکرد مثبت ارزیابی کرد و دستور گسترش فضای فیزیکی و تأمین تجهیزات اداری برای این دادگستری را صادر کرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *