چشم دانشگاه های غیرانتفاعی به دست مسئولان وزارت علوم خشک شد/ پذیرش بدون آزمون بهمن ماه،بی تکلیف ماند

8:59 - 11 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۸۰۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نائب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت:با توجه به تمام شدن ماه بهمن اما سازمان سنجش برای تعیین تکلیف شدن ثبت نام های بدون آزمون موسسات غیرانتفاعی بهمن ماه امسال اطلاعیه ای صادر نکرد.
دانشگاه غیر انتفاعیمحمد حسین طیرانی نائب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به اینکه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات  غیرانتفاعی هرساله در اوایل بهمن ماه آغاز می شد گفت: امسال در این دوره ثبت نامی شروع نشد.

وی افزود:با توجه به اینکه از طریق شورای مرکزی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی نامه ای برای تعیین تکلیف شدن این موضوع  به سازمان سنجش ارسال کردیم اما با تمام شدن ماه بهمن از طرف این سازمان هیچ خبری نشد و هیچ اقدامی صورت نگرفت.حتی معاون آموزشی وزارت علوم هم در این راستا قول هایی دادند که به سرانجام نرسید.

طیرانی ادامه داد:با تمام شدن ماه بهمن دیگر تصمیم گیری در این خصوص فایده ای ندارد.

نائب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت:متاسفانه وزارت علوم در همه دانشگاه ها به طور یکسان عمل نمی کند و انتظار ما از مسئولان وزارت خانه  این است که برنامه ریزی دقیق تری در دانشگاه ها و مراکز آموزشی غیر انتفاعی داشته باشند. 





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *