رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اموال مردم و دستگاه‌های دولتی باید ثبت شود تا حقوق و مالکیت آنان از بین نرود

10:25 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۷۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی با اشاره به اهمیت ثبت اسناد در سیستم کاداستر گفت: اموال مردم و دستگاه‌های دولتی باید ثبت شود تا حقوق و مالکیت آنان تضییع نشود.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، فرمانده تیپ مستقل شهید دلجویان بجنورد و ارشد نظامی ارتش با مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی اصغر اسدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در این دیدار اظهار کرد: ارتش و ثبت اسناد و املاک وجوه مشترکی دارند. ارتش حافظ جان و مال مردم است و ثبت اسناد حافظ امنیت اموال مردم. ارتش ضامن امنیت مرزهای کشور است و ثبت اسناد و املاک ضامن تثبیت مالکیت مرزهای کشور است.

وی ادامه داد: اموال مردم و همچنین اموال دستگاه‌های دولتی باید ثبت شود تا حقوق و مالکیت آنان ضایع نشود. 

اسدی تصریح کرد: کارها را باید الویت بندی کنیم. نگاه ما در اداره کل ثبت استان خراسان شمالی این است که دستگاه‌هایی که برای امنیت و ثبات کشور در تلاش هستند باید حمایت جدی شوند.

این مقام قضایی بیان کرد: ما مدیون زحمات شما و کسانی که با نثار جان خود آرامش را برای جامعه به ارمغان اورده اند هستیم. لذا راهکارهای لازم را جهت تعامل و استفاده از ظرفیت‌های دوطرف مورد توجه قرار می‌دهیم.

سرهنگ گلگلی فرمانده تیپ مستقل شهید دلجویان بجنورد و ارشد نظامی اجا نیز در این دیدار از تعاملات صورت پذیرفته و نگاه مدیر کل ثبت اسناد استان خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: زمین‌های در اختیار ارتش بعضا از طریق دولت و یا اهدایی از سوی اشخاص با ارتش واگذار شده است که در خصوص اسناد آنها با مشکلاتی روبرو هستیم. انشالله با تعاملات صورت پذیرفته و دیدار با مدیرکل محترم ثبت اسناد بتوانیم مشکلات را حل کنیم.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *