ایران بهترین نماینده فروش FAW در جهان شد

10:29 - 09 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۳۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش FAW در ایران با فروش ۱۲۰۰ دستگاه از محصولات این شرکت، رتبه اول فروش را به نام خود ثبت کرد.
ایران بهترین نماینده فروش FAW در جهان شدبه گزارش خبرنگار اعزامی به چنگدو چین، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش FAW در ایران موفق شد برای دومین سال پیاپی با فروش بیش از ۱۲۰۰ دستگاه انواع محصولات خود، بهترین نماینده فروش این شرکت در جهان شود.

گفتنی است هر سال بهترین نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش FAW در شهر چنگدو چین دعوت و بهترین نمایندگان هر بخش معرفی می شوند.

شرکت FAW چین 51 نماینده خارجی دارد که از این تعداد 40 نماینده توزیع کننده هستند و 11 نماینده دیگر از جمله سیبا موتور تولید کننده محصولات این شرکت محسوب می شوند.

به گفته مدیرعامل FAW در حال حاضر داخلی سازی محصولات این شرکت در ایران ۳۰ درصد است که در آینده نزدیک به ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.

او همچنین به فروش ۷ هزار و ۲۰۰ دستگاهی محصولات تجاری FAW در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد و گفت: از این میزان نماینده ایران توانست به تنهایی بیش از هزار و ۲۰۰ دستگاه از محصولات ما را با خدمات مناسب به مشتریان عرضه کند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور تمام نمایندگان FAW در سراسر جهان برگزار می شود، به صورت نمادین کت قرمز رنگ ویژه ای بر تن مدیرعامل بهترین شرکت در بخش فروش و خدمات پس از فروش می شود که امسال هم مانند سال گذشته، نماینده ایران توانست کت و نماد بهترین نماینده فروش این شرکت را برای خود نگه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *