چمنیان: بازی با تیم‌های اروپایی و آفریقایی موجب تجربه‌اندوزی نوجوانان می‌شود/ فاز دوم برنامه‌های ما از اواخر فروردین آغاز می‌شود

15:48 - 08 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۴۱۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: تا قبل از آغاز جام جهانی قصد داریم به بهترین ترکیب دست یابیم.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در خصوص وضعیت بازیکنان اظهار داشت: تمرینات خود را پس از جام جهانی کوچک روسیه از روز جمعه 6 اسفند آغاز کردیم. در این اردو از 4 بازیکن جدید دعوت کردیم و آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: در اردوهای آینده قصد داریم روی نقاط ضعف بازیکنان که در مسابقات سن‌پترزبورگ مشاهده کردیم، آنالیز و برنامه‌ریزی کاملی داشته باشیم تا به تدریج این نقاظ ضعف را به حداقل رسانده تا ملی‌پوشان نوجوان به شرایط خوبی برسند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درباره برنامه‌های تیم فوتبال نوجوانان تا مسابقات جام جهانی 2017 - هند گفت: فاز اول برنامه، مسابقات قهرمانی آسیا بود که به پایان رسید. فاز دوم و برنامه اصلی ما از  اواخر فروردین آغاز می‌شود،  هر چه به زمان رقابت‌های جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، بخش اصلی کار که شامل تمرینات فشرده و برگزاری اردوهای بیشتر را در دستور کار داریم.

چمنیان خاطرنشان کرد: برای حضور در جام جهانی نیازمند بازی‌های مناسبی در حد و اندازه جهانی هستیم و نیاز داریم با تیم‌های اروپای، افریقایی بازی انجام دهیم و ملی‌پوشان را در شرایط مسابقه قرار دهیم. در تورنمنت سن‌پترزبورگ بازیکنان تجربه با تیم‌های شرق اروپایی را کسب کردند. بر همین اساس مسئولان فدراسیون فوتبال در حال رایزنی هستند که اواخر اردیبهشت سال 96 کمپی در آلمان داشته باشیم تا بازیکنان با سبک بازی‌های غرب اروپایی آشنا شوند، چرا که بازی با تیم‌های اروپای و آفریقایی موجب تجربه‌اندوزی نوجوانان می‌شود.

وی درباره ترکیب اصلی تیم فوتبال نوجوانان گفت: برنامه استعدادیابی ما در جریان است و سعی می‌کنیم همه بازیکنان مستعد کشور را زیر نظر داشته باشیم. در همین راستا در اردوهای پیش رو قصد داریم از این بازیکنان که در گوشه گوشه ایران هستند و استعدادیابان کمیته جوانان، این بازیکنان را شناسایی و بازی آنها را در مسابقات لیگ جوانان و نوجوانان ارزیابی کرده به اردوهای دعوت کرده تا در این فرصت باقی‌مانده تا جام جهانی به بهترین ترکیب که شامل بازیکنان باتجربه و جدید است برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان تصریح کرد: تمرینات ملی‌پوشان تا روز چهارشنبه (11 اسفند) در مرکز تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت و فردا (دوشنبه 9 اسفند) در یک دیدار درون‌اردویی به مصاف تیم بزرگسالان صالحین می‌رود.

چمنیان در پایان تأکید کرد: امیدوارم در این 6 ماه باقی مانده  تا جام جهانی نوجوانان، فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و مردم ما را فراموش نکنند. چرا که این بازیکنان آینده‌سازان فوتبال کشور هستند و می‌خواهند در جام جهانی از نام ایران دفاع کنند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *