در فدراسیون پست بگیرم هیئت کرمانشاه را واگذار می‌کنم/ هنوز چیری مشخص نیست!

20:20 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۶۱۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس هیئت دوومیدانی کرمانشاه یکی از گزینه‌های مدنظر برای مدیریت کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از جدایی نعیما خواجوی و روح‌الله عسگری از فدراسیون دوومیدانی که ریاست کمیته آموزش را به عهده داشتند اکنون ریئس هیئت دوومیدانی کرمانشاه به عنواه یکی از گزینه‌های این سمت انتخاب شده است.

حمیدرضا فردین‌پور رییس هیئت دوومیدانی کرمانشاه در این خصوص به خبرنگار گروه ورزشی گفت: صحبت‌هایی با مجید کیهانی در این باره انجام دادیم اما هنوز قطعی نشده، قرار بر این شد جلسه‌ای برگزار کنیم تا ببینم فدراسیون چه خواسته‌هایی دارد و آیا می‌توانم کمک کنم یا نه؟

وی درپاسخ به این سوال که درصورت انتخابتان به عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون وضعیت هیئت استان چه می‌شود عنوان کرد: به دلیل همین موارد بود که خواستیم جلسه برگزار کنیم، اگر قرار باشد مسئولیت کمیته آموزش به عهده من باشد هیئت کرمانشاه را تحویل می‌دهم و شخص دیگری باید آن را مدیریت کند.

فردین‌پور در مورد اینکه شنیده شده قرار است بعد از انتخابات هیئت دوومیدانی تهران به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت کند تصریح کرد: هیچ صحبتی در مورد هیئت تهران با من نشده، فقط دباره کمیته آموزش حرف زدیم که البته فدراسیون چند نفر را درنظر دارد و با من هم صحبت کردند که اگر شرایطش را دارم مسئولیت کمیته آموزش را قبول کنم.

 انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *