نمايشگاه هاى بهاره به نفع مصرف كنندگان/عرضه شكلات ١٠درصد زير قيمت بازار

9:00 - 07 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۴۰۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
دبير انجمن شكلات و شيرينى از عرضه شكلات زير قيمت بازار در نمايشگاه هاى بهاره خبر داد و گفت:عرضه شكلات در اين نمايشگاه ها با ١٠ تا ١٥ درصد زير قيمت بازار خواهد بود.
نمايشگاه هاى بهاره به نفع مصرف كنندگان/عرضه شكلات ١٠درصد زير قيمت بازاربه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزارى ميزان، جمشید مغازه اى در ارتباط با ايجاد نمايشگاه هاى بهاره و نظارت بر عرضه محصولات در اين نمايشگاه ها، اظهار كرد: شرط حضور تمامى كسانى كه در اين نمايشگاه ها حضور پيدا ميكنند عرضه محصولات با كيفيت مناسب و عرضه محصولات با تخفیف١٠ تا ١٥ درصدی خواهد بود بنابراين هركس در اين نمايشگاه ها حضور دارد اين شرايط را پذيرفته است.

وى افزود: با توجه به اين كه در سال جارى ركود بر بازار حاكم بوده و با نزديك شدن به روزهاى پايانى سال، شاهد رونق بازار نبوده ايم، طبيعتا خيلى از واحدهاى صنفى مشتاق به حضور در اين نمايشگاه ها هستند.

دبير انجمن شكلات و شيرينى با بيان اين كه نمايشگاه هاى بهاره به سود مصرف كننده است گفت: برگزارى اين نمايشگاه ها و جشنواره ها از دو ديدگاه قابل بررسى است از سمتى واحدهاى صنفى كه پس از يكسال منتظر فروش بالا در روزهاى پايانى سال هستند و از سوى ديگر مصرف كنندگانى كه دلخوش به خريد با قيمت پايين تر از عرضه محصولات در فروشگاه ها و مغازه ها هستند لذا اين امر بايد در نظر گرفته شود كه بيش از هر چيز بايد نياز مصرف كننده در نظر گرفته شود.

مغازه اى با اشاره به افزايش صادرات در سال جارى، خاطر نشان كرد: در حالى كه در ماه هاى گذشته فروش داخلى به علت ركود شديد به پايين ترين سطح خود رسيده است، صادرات در سال جارى با افزايش 7درصدى روبه رو بوده است.

وى در ارتباط با نرخ گذارى براى عرضه شكلات در بازار گفت: در صنعت شكلات نرخ گذارى بر اساس فرمول بر عهده توليد كننده بوده و اين فرمول بر اساس قيمت تمام شده محصول بعلاوه حاشيه سود توليد كننده بوده است.

دبير انجمن شكلات و شيرينى، در ارتباط با هدفگذارى براى صادرات در سال آينده، اظهار كرد: با توجه به اين كه بازارهاى منطقه دستخوش مشكلات و مسائل حاشيه اى هستند براى تثبيت و افزايش صادرات توليدكنندگان بيشتر تمركز خود را بر بازارهاى اروپايى مخصوصا اروپاى شرقى متمركز كرده اند و موفقيت هاى خوبى در اين زمينه حاصل شده است.

انتهاى پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *