پیشروی گسترده ارتش سوریه در دیرالزور

12:38 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۰۶۹
نیروهای ارتش سوریه شب گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های داعش در مناطق شمالی فرودگاه دیرالزور انجام داده و موفق به عقب راندن تروریست‌ها از این مناطق شدند.
پیشروی گسترده ارتش سوریه در دیرالزور
به گزارش گروه بین‌الملل به نقل از المصدر، نیروهای ارتش سوریه شب گذشته عملیات گسترده‌ای را علیه تروریست‌های داعش در مناطق شمالی فرودگاه دیرالزور انجام داده و موفق به عقب راندن تروریست‌ها از این مناطق شدند.

علاوه بر پاکسازی مناطق اطراف فرودگاه دیرالزور، نیروهای ارتش مواضع تروریست‌های داعش را در گورستان دیرالزور نیز هدف قرار دارند و درگیری نیروهای ارتش با تروریست‌ها در این منطقه شدت یافته است.

در ادامه این عملیات نیروهای ارتش همچنین موفق شدند تروریست‌های داعش را از «ارتفاعات 23» عقب برانند و کنترل این ارتفاعات را در اختیار بگیرند.

علاوه بر این نیروهای ارتش با حمایت نیروهای مقاومت عملیات خود در مناطق جنوبی دیرالزور را ادامه داده و موفق شدند ارتفاعات «علوش» را نیز به کنترل خود در آورند.  

نیروهای ارتش طی روزهای گذشته  نیز عملیاتی را در راستای آزادسازی فرودگاه دیرالزور انجام دادند و جنگنده‌های روسیه نیز در این عملیات از ارتش سوریه پشتیبانی کرده و بیش از 10 سورتی پرواز در مناطق اطراف فرودگاه دیرالزور انجام دادند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *