جبهه مردمی تنها به انتخابات نمی اندیشد/امیدواریم با گام های استوار به آنچه هدف مردم انقلاب اسلامی است دست یابیم

10:22 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۰۲۴
عضو هئیت موسس جبهه نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل ستاد اجرایی را یکی از کارهای مهم جبهه خواند و ضمن تشکر از دکتر ذوالقدر، تاکید کرد: جبهه فقط به انتخابات نمی اندیشد بلکه یک تشکیلات فراگیر در سراسر کشور برای ماندگاری انقلاب اسلامی است.

دستجردی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مرضیه وحید دستجردی در اولین مجمع عمومی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدات منطقه ای و با توجه به مسائل بین المللی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به منظور عمل به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی تشکیل شده و ما از اینجا اعلام می کنیم که ما پیام شما را شنیدیم.

وزیر پیشین بهداشت با بیان اینکه این مردم انقلاب کردند تا از یک رفاه نسبی برخوردار بوده و فرهنگ اسلامی را در این کشور حاکم کنند اظهار داشت: آنچه می بینید باید تغییر کند و این جز با وحدت نیروهای انقلابی امکان پذیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: ما شاهد مشکلات ناشی از بیکاری رکود بی سابقه و آسیب های شدید اجتماعی هستیم که باید دست به دست هم بدهیم و مشکلاتی را که در این سیستم اجرایی ناکارآمد می بینیم با کمک مردم و روحیه انقلاب مردم برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در بیش از 450 شهرستان مجامع شهرستانی تشکیل شدند بیان داشت: بر همین اساس نیروهای مردمی و انقلابی در این مجمع شرکت کرده اند و برای شهرستانهای 20هزار نفری یک نماینده معرفی شده و امروز 1600 نماینده شهرستانی در این مجمع معرفی شده اند.

وحیدی دستجردی بنای مجمع ملی را انتخاباتی و از پایین به بالا خواند و تاکید کرد: 27 قشر را در کشور شناسایی کرده ایم که شامل علما،‌زنان، دانشجویان ، کشاورزان،‌مهندسین،‌پزشکان،‌هنرمندان و ورزشکاران هستند که این 27 قشر مجامع خود را تشکیل دادند و امروز 1600 نفر از نمایندگان اقشار در این مجمع حضور دارند که حمایت خود را از جبهه نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرده اند.

وحیدی دستجردی با بیان اینکه اعضای هیئت موسس در عرض این مدت بیش از 20 جلسه برگزار کردند تا به فرد مورد نظر برای انتخابات ریاست جمهوری 96 برسند اظهار داشت: امروز این افتخار را دارم که اعلام کنم این مجمع برگرفته از افراد انقلابی کشور است که در این مکان تشریف فرما شده اند و امیدواریم با گام های استوار به آنچه هدف مردم انقلاب اسلامی است دست یابیم.

وی افزود: در این مجمع باید در مورد مرام نامه و اساسنامه رای گیری کنیم و این برای اولین بار است که چنین مجمعی تشکیل می شود.

وی تشکیل ستاد اجرایی را یکی از کارهای مهم جبهه خواند و ضمن تشکر از دکتر ذوالقدر، تاکید کرد: جبهه فقط به انتخابات نمی اندیشد بلکه یک تشکیلات فراگیر در سراسر کشور برای ماندگاری انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *