تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/ برداشت غیرقانونی از حساب مردم با عنوان ارسال پیامک

15:31 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۸۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

رنجبر زادهبه گزارش گروه سیاسی ، "اکبر رنجبرزاده" در نشست علنی  امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر فرهنگ درخصوص جا به جایی مدیران لایق و توانمند و عدم همکاری با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تذکر داد.

حسین  نیاز آذری نماینده بابل به وزیر علوم درخصوص نظارت بیشتر بر عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه پیام نور استان مازندارن را و به وزیر تعاون درخصوص تسریع در اتمام سالن ورزشی کارگران شهرستان تذکر داد.

ذبیح‌الله نیک فر نماینده مردم لاهیجان به اتفاق 44 نفر از نمایندگان درخصوص عدم اجرایی قانون بخشودگی جرایم بانکی تذکر داد که رنجبرزاده در این خصوص توضیح داد: این مهم از امروز به بانک‌ها ابلاغ شده است و بخشیدگی جرایم و سود وام‌های معوق شده زیر یک صد میلیون تومان از امروز آغاز می‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر اقتصاد درخصوص برداشت غیرقانونی از حساب های مردم با عنوان ارسال پیامک توسط  بانکها به ویژه از  حساب افراد زیر مجموعه کمیته امدادی که بعضا تلفن همراه ندارند اما هزینه پیامک بانک ها از حساب آن‌ها کم می شود.

عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر صنعت و  کشاورزی درخصوص بی‌تفاوتی نسبت به عدم پرداخت مطالبات کشاورزان توسط قند نقده و کارخانه قند همدان و پیگیری عدم پرداخت پول چغندرکاران تذکر داد.

فاطمه حسینی و فاطمه سعیدی نمایندگان تهران به وزیر دفاع درخصوص ضرورت نظارت سختگیرانه، عمل قاطع و بازدارنده درخصوص عملکرد نامطلوب و تعلل پرسنل بخش ارژانس برخی از بیمارستان های ارتش در برخورد با بیماران، همچنین به وزیر آموزش و پرورش درخصوص اقدام و عمل درخصوص نوسازی و ایمن سازی مدارس در کلان شهر تهران تذکر داد.

محمودزاده نماینده مردم مهاباد، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم نقده و محمود صادقی نماینده مردم تهران به اتفاق 7 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر علوم درخصوص حذف "رشته فقه امام شافعی" از دفترچه کنکور سراسری سال جاری، علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ وحدت تذکر دادند.

نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر صنعت درخصوص مشخص کردن هزینه‌کرد ارز مرجع سال‌های 91 تا 92، تذکر داد.

محمد دامادی نماینده ساری به وزیر آموزش و پرورش درخصوص اینکه جداسازی دختران و پسران تیزهوش به صورت ناحیه یک و دو با چه پیشینه علمی صورت گرفته است، تذکر داد.

فاطمه حسینی، حمیده زرآبادی، طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی به وزیر اقتصاد درخصوص عمل عاجل در تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن الحجج و کاسپین و به وزیر راه و شهرسازی درخصوص ضرورت مطالعه کارشناسی توسط حمل و نقل ریلی قطارهای سریع‌السیر با توجه ویژه به فرونشست‌های مکرر در تهران و دشت‌های کشور تذکر دادند.

قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر علوم درخصوص اینکه به نخبگان جامعه به ویژه دانشمندانی که ازسوی مراجع علمی جهانی جزو یک صدم درصد دانشمندان جهانی معرفی شده‌اند هیچ گونه توجهی نمیشود لذا باید به فوریت اقدام لازم صورت گیرد، تذکر دادند.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به وزیر آموزش و پرورش درخصوص تاخیر 10 ساله در ساخت آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان تذکر داد.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک به وزیر اقتصاد درخصوص اتخاذ تدبیر برای جلوگیری از تعطیلی گروه ملی صنعتی فولاد ایران، بزرگترین شرکت نورد گرم و سرد و به وزیر نیرو درخصوص توضیح علت توقف احداث پل سادات حسینی معروف به پل سه  بلوطک در شهرستان ایذه تذکر داد.

منصور مرادی نماینده مریوان به وزیر ارتباطات درخصوص توضیح علت عدم ایجاد زیرساخت مناسب برای شبکه موبایل و اینترنت در استان کردستان و به‌ویژه شهرستان‌های مریوان و توضیح علت ضعف مدیریت در مخابرات استان کردستان تذکر داد.

عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت حقوق و مزایای معوق معلمان حق‌التدریس و تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی و تذکر به وزیر نیرو در خصوص لزوم ادامه طرح احداث سد سیمینه، شهریکند و اختصاص منابع به این طرح حیاتی تذکر داد.

محجوب و قاضی‌پور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم در نظر گرفتن شاخص‌های بانک مرکزی برای هزینه 4 نفر در تعیین دستمزد کارگران تذکر داد.

وقفچی نماینده مردم زنجان در مجلس به وزیر صنعت در خصوص لزوم تعیین تکلیف 500 نفر کارگر بیکار شده کارخانه روغن نباتی جهان تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس به رئیس جمهور در خصوص علت عدم بکارگیری نیروهای ارزشی و دانشمند در دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس به رئیس جمهور در خصوص لزوم رسیدگی و صدور دستور پرداخت فوری برای مطالبات بیمارستان‌های استان اصفهان تذکر داد.

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به رئیس جمهور در خصوص لزوم ابلاغ برنامه مدون به معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها برای حضور و ارتباط مستمر با نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تذکر داد.

احمد مرادی نماینده بدرعباس، قشم و ابوموسی، حاجی آباد و خمیر به رئیس محترم جمهور در خصوص لزوم اتخاذ تمهید برای جلوگیری برای ورود خسارت بیشتر به مردم استان هرمزگان بر اثر بارش باران و ایجاد سیل تذکر داد.

یوسف نژاد به وزیر اقتصاد در خصوص بررسی علل دور شدن موضوع سهام عدالت از اهداف و مأموریت ها تذکر داد.


برچسب ها: رنجبر زاده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *