تحصیل رایگان اعضای تیم ملی کشتی در دانشگاه آزاد

15:33 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۸۶۴
رئیس دانشگاه آزاد گفت: به منظور ارج نهادن به موفقیت های اعضای تیم ملی کشتی آزاد، تحصیل این افراد در مقطع کنونی تحصیلی آنها رایگان خواهد بود.
به گزارش گروه جامعه ، حمید میرزاده مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران و قهرمان جام جهانی که همگی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: در حال حاضر ۶ میلیون از ۱۲۲ میلیون فارغ‌التحصیل کشور، متعلق به دانشگاه آزاد است.

وی افزود: در این دانشگاه برنامه مصوب راهبردی ۱۰‌ ساله برای حمایت از توسعه ورزش وجود دارد که در شورای راهبردی و هیات امنای مرکزی این دانشگاه به تصویب رسیده ست.
رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار دانشجوی این دانشگاه در فعالیت های ورزشی مشارکت دارند.

میرزاده با بیان اینکه حدود یک سال و نیم پیش با تصویب هیات امنای مرکزی دانشگاه، باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد تاسیس شد، گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، شعبه های این باشگاه به تدریج در واحدهای دانشگاه راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این دانشگاه در سال جاری ۹۸ میلیارد تومان در حوزه ورزش هزینه کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ۷۵۰ هزار مترمربع فضای ورزشی در این دانشگاه وجود دارد و ساخت ۶۰ هزار متر مربع دیگر نیز در دست احداث است.

میرزاده با اشاره به اینکه یکی دیگر از موفقیت های این دانشگاه، کسب رتبه اول در سه سال متوالی در چاپ مقالات علمی کشور است، اظهار داشت: این آمار تنها مربوط به ۳۹ واحد دانشگاهی است که مجری توسعه تحصیلات تکمیلی هستند.

وی با بیان اینکه شاخص های کیفی آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد رو به بهبود است، گفت: در سال ۹۲ رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در پایگاه ESI معادل ۷۵۸ بود اما امروز این رتبه به ۱۵۸ رسیده است.

به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی،رئیس دانشگاه با بیان اینکه تمامی اعضای تیم ملی کشتی، دانشجوی دانشگاه آزاد هستند، تاکید کرد: به منظور ارج نهادن به موفقیت های اعضای تیم ملی کشتی آزاد، تحصیل آنها در مقطع کنونی تحصیلی آنها رایگان خواهد بود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *