امیری: بیشتر از اینکه میزبان باشیم، میهمان بودیم/ از بعضی جهات از الهلال ضعیف‌تر بودیم

14:51 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۸۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید از تک تک هواداران‌مان که ما را در کشور غریب تنها نگذاشتند، تشکر کنم، ما بیشتر از اینکه میزبان باشیم، میهمان بودیم.
امیری: بیشتر از اینکه میزبان باشیم، میهمان بودیم/ در بعضی موارد از الهلال ضعیف‌تر بودیمبه گزارش گروه ورزشی ، وحید امیری در مورد تساوی یک-یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی اول همیشه بازی سختی است و شرایط حساسی دارد. در بازی اول تیم‌ها بیشتر به دنبال محک زدن یکدیگر هستند. در بازی با الهلال همه شاهد روبرو شدن دو قدرت اول فوتبال آسیا بودند.

وی ادامه داد: از بعضی جهات نسبت به الهلال ضعیف‌تر بودیم، مخصوصاً از نظر مالی. با این حال تمام تلاش و زحمت‌مان را به کار گرفتیم. نتوانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم و شاید باید بیشتر تلاش می‌کردیم. می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم اما کسب یک امتیاز هم از اولین بازی خوب بود. امیدوارم حسرت این 2 امتیاز را نخوریم و با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور هواداران پرسپولیس در عمان گفت: الهلالی‌ها از نظر هوادار نسبت به ما بیشتر بودند اما باید از تک تک هواداران‌مان که ما را در کشور غریب تنها نگذاشتند، تشکر کنم. ما بیشتر از اینکه میزبان باشیم، میهمان بودیم. با این حال هواداران همیشه به ما قوت قلب داده‌اند و حضورشان باعث آرامش و دلگرمی ماست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *