رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در جبهه مردمی نیروهای انقلاب، مردم می گویند چه کسی رئیس جمهور باشد

9:36 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۸۱
امام جمعه موقت تهران گفت: کار خوبی که جبهه مردمی کرده انتخاب از پایین به بالاست یعنی از مردم خواسته که شما تصمیم بگیرید که چه کسی رئیس جمهور باشد.
موحدی کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که با حضور 3 هزار نفر از اقشار و اصناف مردمی و استان‌ها برگزار شد، با بیان اینکه مردم ما نشان دادند بصیر و موقعیت شناس هستند، گفت: مردم ما برای رسیدن به اهداف مقدس راه صحیح را انتخاب می کنند و نمونه های این امر راهپیمایی 22 بهمن و حضور سر صندوق ها و اینک جنب و جوش برای انجام یکی از برنامه های خطیر یعنی رئیس جمهوری است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسانی که کاندیدا می شوند، چون از فیلتر شورای نگهبان رد می شوند باید گفت همه سالم هستند، اظهار داشت: اما عقل و تجربه می گوید باید اصلح را انتخاب کنیم.

وی افزود: کار خوبی که جبهه مردمی کرده انتخاب از پایین به بالاست یعنی از مردم خواسته که شما تصمیم بگیرید که چه کسی رئیس جمهور باشد.

موحدی کرمانی تامید کرد: از بالا دستور نیامده بلکه از بطن مردم آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: روحانیت احساس می کند این امر را باید به خوبی انجام دهند، روحانیت از خود هیچ ندارد و هر چه دارد از انبیاست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *