رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایستادگی مردم در مقابل تحریم ها به خاطر نگاه به زندگی ساده مقام معظم رهبری است

9:22 - 05 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۷۷
رئیس هیئت موسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که با حضور 3 هزار نفر از اقشار و اصناف مردمی و استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: اگر ملت تحت تاثیر تحریمهای فلج کننده غرب از پا در نیامد، به خاطر نگاه به زندگی ساده مقام معظم رهبری است.
رحیمیان
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دقایقی پیش با سخنرانی حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

عضو هیئت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی ملت ایران و از پا درنیامدن آنها در مقابل تحریم های فلج کننده غرب، گفت: علت آن این است که مردم به زندگی ساده مقام معظم رهبری نگاه کردند و اگر همه این سختی ها را تحمل کردند به خاطر این بود که امام خمینی در خانه استیجاری زندگی کردند و از همان جا انقلاب اسلامی را رهبری کرده و همان جا هم از دنیا رفتند.


وی با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام خمینی (ره) گفت: امام می فرمایند انتخابات یک محکی برای خودتان است که ببینید چه کسی را انتخاب می کنید و آیا این انتخاب برای خودتان است یا برای اسلام که اگر برای خودتان باشد شیطانی است.

رحیمیان با بیان اینکه انگیزه ای که باعث شده همه نیروهای انقلابی در ایران به این جبهه بپیوندند به خاطر دغدغه هایی است که نسبت به شرایط فعلی دارند.

حجت الاسلام رحیمیان در خصوص نگرانی ها اظهار داشت: دلبستگی به دشمن عدم توجه و عدم تمرکز بر معیشت مردم گرفتاری های اقتصادی مردم و اشتغال در جامعه از جمله این نگرانی ها است که نظام اسلامی در درجه اول هدفش خدمت به مردم و رفع گرفتاری های مردم است.


عضو هیئت موسس جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با ابراز نگرانی از اینکه شاهدیم دغدغه های مقام معظم رهبری عموما در زمین مانده است اظهار داشت: آنجا که اظهار نگرانی کردند پیگیری شد و آنجا که مطالبه کردند به روی زمین مانده است.

وی عدم توجه به اقتصاد مقاومتی،‌سبک زندگی و مشکلات فضای مجازی را از جمله مطالبات مقام معظم رهبری خواند که همگی در راستای خدمت به مردم و بر روی زمین مانده است.


رحیمیان نگرانی از جابجایی ارزش ها با ضد ارزش ها را دغدغه دیگر مقام معظم رهبری برشمرد و خاطر نشان کرد: از سوی دیگر اعتقاد بر اینکه تنها راه درمان این دردها مسئله وحدت و همدلی نیروهای انقلاب دردمندان و همه مومنانی که نگران آینده کشور هستند این نتیجه را برای همه آشکار کرد که همه باید در یک جبهه متحد شویم.

وی خاطر نشان کرد: همه ما می دانیم که جبهه یک حزب جدید نیست تا مبادا انشقاقی در انشقاق های دیگر افزوده شود.

وی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را یک حلقه وصل بین همه نیروهای انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد: این جبهه جایگاهی است که می خواهد برادرانه همه را در همه احزاب و اقوام و جریان ها حول محور ولایت منسجم کند.


وی مهمترین موضوعی را که مورد توجه است رسیدن به بهترین گزینه خواند و تاکید کرد: گزینه اصلح برای رسیدن به ریاست دستگاه اجرایی کشور همراه با تیم مشخص مورد نظر ما است که همگی باید پیرو ولایت بوده و در خدمت مردم باشند و از قشری باشند که برای مردم دل بسوزانند و مثل مردم زندگی کنند به اساس این جبهه چیزی جز خدمت به مردم نیست.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *