«دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز» برگزار می‌شود

22:10 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۷۱۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بیستمین سالگرد شهادت سید محمدعلی رحیمی، شهید عرصه فرهنگی، در قالب «دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز» چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ در حوزه هنری برگزار می‌شود.
حوزه هنری
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بیستمین سالگرد شهادت سید محمدعلی رحیمی، شهید عرصه فرهنگی، در قالب «دومین یادواره مجاهد فرهنگی بدون مرز» چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ در تالار اندیشه حوزه هنری تهران بعد از نماز مغرب و عشأ با سخنرانی حسن عباسی برگزار می شود.
 
در برنامه ویژه بزرگداشت شهید رحیمی، از مستند «ابوذرها نمی میرند» كه روایتی از زندگی و زمانه شهید رحیمی است رونمایی خواهد شد.
 
شهید رحیمی طی فعالیت خود در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ماموریت‌های مختلفی به كشورهای آسیایی و آفریقایی از جمله هندوستان، پاكستان، افغانستان و نیجریه، برای بررسی اوضاع مسلمانان، به خصوص شیعیان، داشت.
 
آخرین مأموریت وی سال ۱۳۷۴ بود كه در كشور پاكستان با عنوان رایزن فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در آن كشور مشغول به خدمت بود. سرانجام پس از گذشت یك سال و شش ماه از مأموریت وی در آن كشور، در دفتر كارش به دست گروهك وهابی «جهنگوی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *