طنین آواز محسن یگانه در ابتدای سال 1396/ "بخند" در برج میلاد + عکس

11:30 - 04 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۴۸۷
محسن یگانه در روزهای ابتدایی سال 1396 در برج میلاد روی صحنه می رود و قطعه هایی از جمله "بخند" را اجرا می کند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، یکی از مواردی که هر بار با آغاز سال جدید، در تنور هنر کشورمان داغ می شود، بازار برگزاری کنسرت های موسیقی است.

هر سال و با فرارسیدن نوروز، بیشتر خواننده ها بخصوص خواننده های موسیقی پاپ برای اجرای برنامه به جزیره کیش  می روند چرا که در نخستین روزهای فصل بهار حجم بالایی از مردم برای گذراندن تعطیلات و تفریح به این جزیره سفر می کنند.


همچنین زمان آغاز کنسرت ها در کیش به دلیل شرایط آب و هوایی این منطقه از جمله عوامل جذب مردم به اجراهای این شهر به شمار می رود چرا که زمان شروع کنسرت ها در این شهر به طور معمول ساعت 1:00 بامداد است و این زمان در روزهای تعطیل که فرصت استراحت برای مردم وجود دارد ، زمان مناسبی به شمار می رود.

با این حال در سال های اخیر تعدادی ازخواننده های موسیقی پاپ در روزهای ابتدایی نوروز در تهران روی صحنه می روند و افرادی که برای سفر در نوروز به تهران می آیند یا آن دسته از پایتخت نشینان که نوروزشان را در تهران سپری می کنند، می توانند در این اجراها حضور پیدا کنند.


محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ نیز پس از مازیار فلاحی ، دومین خواننده ای است که در روزهای نوروز سال 1396 در تهران روی صحنه می رود.

خواننده آلبوم "نگاه" در اجرای پیش روی خود منتخبی از قطعه های پرطرفدارش از جمله "دوستت دارم" ، "بخند" ، " با ور کنم" ، "درکم کن" ، "هوایی شدی" ، " سکوت" ، " وابستگی" و "کویر" را روی صحنه می برد.


" کویر" تک قطعه ای است که یگانه چندی پیش آن را منتشر کرد و این قطعه تا اندازه زیادی مورد استقبال مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفت.

محسن یگانه 6 و 7 فروردین ساعت 22:20 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد روی صحنه می رود.

بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *