محموله 877 کیلویی تریاک به مقصد نرسید

13:50 - 30 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۱۱۷۵
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقيف يک دستگاه خودروي وانت سایپا و کشف 877 کيلوگرم ترياك در عمليات پليس شهرستان"جيرفت"خبر داد.
محموله 877 کیلویی تریاک به مقصد نرسیدبه گزارش گروه جامعه ،سردار رضا بنی اسدی فر گفت: در پی كار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت، ماموران  این فرماندهی از حمل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور توسط قاچاقچیان با خبر شدند.

وی افزود: با تشکیل اکیپ های گشت ویژه واعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه، ماموران در دهستان"اسفندقه"به یك دستگاه خودرو وانت سایپا مشکوک و دستور توقف آن را صادر كردند.

وی تصریح کرد:در بازرسی به عمل آمده از خودروی سایپا 877 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد. 

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه مواد كشف شده و خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست برای كاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر سریعأ مراتب را جهت شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ 


برچسب ها: تریاک کشف تریاک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *