جایگاه‎های تک سکو بنزین در تهران راه اندازی شد

22:00 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۴۷۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
روز گذشته برای نخستین بار سه جایگاه تک سکویی بنزین در تهران با همکاری وزارت نفت و شهرداری به بهره برداری رسید.
به گزارش گروه اقتصاد ، آیین گشایش سه جایگاه عرضه سوخت تک سکو در منطقه ٢٢ تهران، با حضور عباس کاظمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران برگزار شد.

ویس کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی استان تهران در آیین گشایش جایگاه‌های تک سکو گفت: استان تهران تا امروز ٢٨٤ جایگاه عرضه بنزین داشت که از شامگاه سه‎شنبه با ورود این سه باب جایگاه، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح شهر تهران به ٢٨٧ جایگاه رسید.

وی افزود: روزانه ١٥ میلیون لیتر بنزین در استان تهران عرضه می شود که سهم کلانشهر تهران از این رقم، ١٠ میلیون لیتر در روز است که با استفاده از ١٥٠ جایگاه، بنزین به خودروهای در حال تردد در پایتخت عرضه می‎شود.

به گفته وی، پرفروش‌ترین جایگاه در دی‌ماه ٢٦٠ هزار لیتر و کم‌ فروش‌ترین نیز پنج هزار لیتر بنزین عرضه کرد.

کرمی یادآوری کرد: تاکنون از ٣٦ شرکت برند تقاضا داریم که در احداث جایگاه‌های تک سکو در شهر تهران و شهر ری وارد شوند که در حال بررسی تقاضای این شرکت‎ها هستیم.



ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
این جایگاه های تک سکو در واقع هیچ کدام از استاندارد های جایگاه های سوخت را ندارند. 1-نداشتن سقف با استاندارد ۵ متر برای جلوگیری از مواردی مانند صائقه و برخورد و محصور نبودن و... 2-نداشتن عقب نشینی لازم از خیابان 3- نداشتن سیستم کارت هوشمند سوخت و نبود ارتباط انلاین با شرکت نفت و سامانه فروش و مسایل امنیتی مربوط به کارت هوشمند سوخت 4-نداشتن موقعیت و جایگاه مناسب برای تخلیه سوخت و ایمن نبودن محل استقرار منابع سوخت 5-بلا استفاده بودن آن در زمان بارش برف و باران شدید 6- نداشتن چاه ارت برا جلوگیری از حوادث 7-عدم امکان خروج ماشین های در صف سوختگیری در زمان بروز حادثه های مختلف 8-کمک به ایجاد ترافیک در خیابان و انتقال سریع حادثه به خیابان 9-امکان تصادف احتمالی ماشین های درحال حرکت در خیابان با خودروهای در حال سوختگیری تمام این موارد به صورت اصولی در جایگاه های سوخت لحاظ شده و ضمن این که موارد بالا به علاوه صدها مورد مهم دیگر که در چک لیست ماهانه شرکت نفت قرار دارد و طی بازدید از این موارد جایگاه های سوخت امتیازدهی میشوند. از مدیران سایت خواهش میکنم یک خبر کامل تر در مورد این موارد منتشر کنید تا مردم واقعیت ها رو بدانند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *