تبیین اهمیت انجمن اولیاء و مربیان در مدارس

8:52 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۲۷۵۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
انجمن اولیا و مربیان مدارس همواره به عنوان نهاد مردمی تاثیرگذار مورد توجه بوده و در جهت ارتقای كمی و كیفی امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان فعالیت های هدفمند خود را جهت تعالی و تعلیم و تربیت فراهم می کنند.
به گزارش گروه جامعه ، جلسه انتخابات انجمن مركزی منطقه 6 ، با حضور پروازی مقدم مدیر منطقه، صدری رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران،  اعضای شورای معاونین منطقه  و روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس منطقه در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد هفتم تیر برگزار شد.

در این جلسه پروازی مقدم به تبیین اهمیت انجمن اولیاء و مربیان پرداخت  و در ادامه تمامی آسیب ها و مشكلات مدرسه را دسته بندی کرد كه ازاین طریق برنامه ریزی بر اساس 6 ساحت تربیتی راهكارهای مبتنی بر قوانین و مقررات موجود تصمیم سازی و تصمیم گیری کنند.

پروازی مقدم در ادامه بیان داشت: آن چه سبب تعالی انجمن می شود مشاركت كلیه اعضا و وارد شدن در مباحث تصمیم سازی است كه می بایست مبتنی بر شرح وظایف تعیین شده باشد  و والدین بتوانند با تبادل افكار و اندیشه اهای خود نسبت به بررسی و تبیین اندیشه ها و افكار خود نسبت به بررسی و رفع مشكلات آموزشی و پرورشی اقدام کنند .

در ادامه  صدری رئیس اداره  انجمن اولیا و مربیان شهر تهران درباره تشكیل انجمن اولیا و مربیان و ایجاد ارتباط هدفمند و مستحكم و مداوم بین اولیا و مربیان گفت: ایجاد یك ارتباط هدفمند و مستحكم و مداوم بین اولیا و مربیان موهبتی بزرگ است كه از گذر آن می توان به تعالی رسید و با توجه به این كه والدین نقش به سزایی در رفع موانع و مشكلات دارند این سهم به خوبی انجام می شود و  نمایندگان  اولیا و مربیان در فضایی به نام انجمن با یكدیگر تعامل برقرار می كنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *