ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان با216نفر از شهروندان جیرفتی وعنبرآبادی

22:20 - 04 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۰۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یدالله موحد در سفر به جنوبی ترین استان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی 216 نفر از شهروندان جیرفتی و عنبرآبادی رسیدگی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان کرمان هدف از برگزاری دیدار های مردمی مسئولان قضائی استان با مردم را پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌‌های قضایی مردم و همچنین بررسی عملکرد مدیران وپرسنل قضائی واداری مجموعه های قضائی دانست.

وی جلب رضایتمندی عمومی را یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و  اظهار داشت: بررسی درخواست های قضایی مردم علاوه بر جلوگیری از طی مسافت های طولانی شهروندان به مرکز استان موجب تسریع در امور و فرآیندهای قضایی می شود.

  نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان استقبال مردم جیرفت وعنبرآباد از این دیدار مردمی را مطلوب دانست و گفت:در این سفر جمعی از معاونین دادگستری استان  با  216 نفر از شهروندان جیرفتی وعنبرآبادی ملاقات ودستورات قضائی لازم را درپاسخ به درخواست های قضائی آنان صادر کردند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: همه مردم با دستگاه قضایی همکاری لازم را بعمل آورند و اختلافات را با صلح و سازش حل و فصل کنند تا تعداد پرونده‌های قضایی به دادگستری کاهش پیدا کند.

مدیر روابط عمومی وارتباطات دادگستری کل استان کرمان نیز گفت: در این ملاقات که در دادگستری شهرستان جیرفت برگزار شد به مسائلی از قبیل مشکلات مربوط به زندانیان ،تبدیل قرار ، اعسار و تسریع در رسیدگی پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

بصیریان خاطرنشان ساخت: برای نخستین بار بالاترین مقام قضائی استان کرمان در این شهرستان با شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد و این نشانه خدمت بی‌منت و تکریم ارباب‌رجوع است و دراین راستا از سفر 220 کیلومتری شهروندان جیرفتی به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگیری شد.

انتهای پیام/ 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *