دستگيری جاعلان شيشه ای با 80 فقره سرقت

17:15 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۲۸۸
پليس آگاهی با دستگيری دو سارق شيشه ای پرده از 80 فقره سرقت و جعل اسکناس در شهر مشهد برداشت.
دستگيری جاعلان شيشه ای با 80 فقره سرقتسردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: در پی گزارش سرقت یک دستگاه پژو 206 در محدوده بلوار پایداری شهر مشهد تیمی از ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ های موجود و استفاده از شیوه های نوین پلیسی سارق را شناسایی و در اقدامی ضربتی او را در محدوده بلوار الهیه دستگیر کردند.

سردار امیری مقدم گفت: متهم در بازجویی در مواجهه با مستندات کشف شده به سرقت با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار امیری مقدم ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اطلاعات به دست آمده از متهم، به محل اختفاء همدستش اعزام شدند اما پس از ورود، دریافتند در محل حضور ندارد اما فرد دیگری به نام توفان را دستگیر و در بازرسی از این محل یک قطعه چک مسافرتی یک میلیون ریالی جعلی و تعدادی از قطعات سرقتی و همچنین ضبط و پخش و زاپاس های خودرو را كشف کردند لذا پرونده سرقت روندی دیگری به خود گرفت چرا که احتمال می رفت دزدان از جاعلان حرفه ای باشند.

وی بیان داشت: در ادامه تحقیقات مخفیگاه متهم اصلی در منطقه الهیه شناسایی شده و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند که  در بازرسی محل اختفایش تعداد زیادی اسکناس های 10 ،5 و 2 هزار تومانی جعلی به همراه تعدادی چک های مسافرتی 100 و 50 هزار تومانی طرح قدیم و جدید جعلی کشف شد.متهم در بازجویی ها به سرقت دو دستگاه خودروی 206 و سمند با همدستی افراد دیگری كه هم اكنون به دلیل تحمل سابقه كیفری در زندان به سر می برند، ‌اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات كارآگاهان پلیس دریافتند كه جاعلان چند ماه قبل به اتهام جعل اسناد دستگیر و با سپردن وثیقه به دادسرا آزاد شده اند اما در زمان آزادی مجددا اقدام به سرقت های داخل خودرو و همچنین جعل اسناد و مدارك و پول روی آورده اند.

وی گفت: متهمان که اعتیاد شدید به ماده مخدر شیشه دارند در بازجویی ها تاكنون به سرقت از داخل 80 دستگاه خودرو در محدوده غرب شهر مشهد اعتراف کردند.

سردار امیری مقدم خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی آنان ادامه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *