دست هر دشمنی که به طرف جمهوری اسلامی ایران دراز شود را قطع می‌کنیم

0:05 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۳۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه دست هر دشمنی که به طرف جمهوری اسلامی ایران دراز شود را قطع خواهیم کرد گفت: جمهوری اسلامی در اوج عظمت و قدرت قرار دارد.
دست هر دشمنی که به طرف جمهوری اسلامی ایران دراز شود را قطع می‌کنیم
به گزارش گروه سیاسی ، سردار جهانبخش کرمی در همایش بسیج حقوق‌دانان استان زنجان با بیان اینکه 9 دی محصول حماسه ملت ایران بود اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات عظمت و اقتداری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نمود کامل مردم‌سالاری دینی را در جهان به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اتفاقات سال 88 و فتنه‌‌ای که در آن سال رخ داد افزود: ما در سال 88 انتخاباتی داشتیم که مقام معظم رهبری قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از آن به خاطر حساسیت موضوع تذکرات، هشدارها و راهنمایی‌هایی را به صورت منظم اعلام فرمودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه فتنه 88 محصول بیش از سه سال برنامه‌ریزی از داخل و خارج بود خاطرنشان کرد: هماهنگی کامل سران فتنه با کشورهای خارجی و سفارتخانه‌های آنها در آن زمان انجام می‌شد.

وی به سفر سران فتنه به 8 کشور عربی و هماهنگی‌های انجام شده برای کمک‌ این کشورها اشاره کرد و گفت: قبل از انتخابات 88 کمیته‌بندی‌هایی انجام شده که ساختار کامل فتنه را نشان می‌داد.

کرمی با یادآوری اینکه قبل از انتخابات پروژه تقلب کلید خورده بود ابراز کرد: رسانه‌های غربی نیز جنگ روانی را برای ناکارآمد جلوه دادن گفتمان انقلاب، سیاه‌نمایی، ایجاد دوقطبی و بحرانی نشان دادن وضعیت کشور به راه انداخته بودند تا مقدماتی برای ایجاد ناامنی عینی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ستادهای انتخاباتی به ستادهای فتنه تبدیل شده بود عنوان کرد: فتنه‌گران با اعلام پیروزی قبل از تکمیل شمارش آرا فضا را برای ایجاد  ناامنی در جامعه فراهم می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حمایت آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها، انگلیسی‌ها و رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران اظهار داشت: اوباما که سه ماه قبل از انتخابات به ایران پیام داده بود به صورت رسمی از فتنه‌گران اعلام حمایت کرد.

وی با اشاره به حمله اصحاب فتنه به مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اموال عمومی مردم خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با حرمت‌شکنی به مقدسات اسلام حرمت عاشورا را هم شکستند.

کرمی با بیان اینکه فتنه 88 حاصل بخشی از پروژه نفوذ دشمن بود اضافه کرد: حرمت‌شکنی، ایجاد تفرقه و دو دستگی، ریزش نیروهای انقلاب، مردود شدن برخی خواص، تحمیل هزینه‌های اقتصادی، تشدید تحریم‌ها، امیدوار کردن دشمنان، تغییر رفتار غربی‌ها با جمهوری اسلامی، افزایش فشارها، باج‌خواهی در پرونده هسته‌ای و بی‌ثبات‌سازی سیاسی و رشد تحرکات ضد ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس از آثار فتنه 88 بود.

وی با تاکید بر اینکه کاسه صبر مردم در 9 دی لبریز شد گفت: مردم به پای انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و شهدا با هیچ کسی معامله نمی‌کنند و با بصیرت‌ترین مردم در طول تاریخ هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تصریح اینکه 9 دی روز بصیرت، حماسه، عزت و پیروزی ملت ایران است، بیان کرد: این روز شیرین‌تر از فتح مکه و بزرگتر از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند و می‌بینیم که همه ملت‌ها در منطقه علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه امروز بسیجیان حشدالشعبی با پیشانی بند یا حسین(ع) با عوامل استکبار می‌جنگند اظهار داشت: همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تحولات سوریه و پیروزی‌های جبهه مقاومت در حلب بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و برخی از کشورهای منطقه به صورت رسمی اعلام می‌کنند که در سوریه شکست خوردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه انصارالله در  یمن بیش از 600 روز مقاومت کرده است یادآور شد: بسیجیان انصارالله کاری کردند که متجاوزان مانده‌اند که چه بکنند.

وی ادامه داد: مسلمانان در غزه رژیم صهیونیستی را با شکست‌ روبه‌رو ساختند و در لبنان نیز بسیجیان این کشور درسی را به آمریکایی‌ها، غربی‌ها و رژیم صهیونیستی دادند که هرگز فراموش نخواهند کرد.

کرمی با اشاره به ناتوانی و ناکامی آمریکایی‌ها در عرصه‌های مختلف رویارویی با انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز آنها تلاش می‌کنند به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ما نفوذ کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *